Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Driver voor Touchpad niet te vinden voor Windows 10.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• JordiGeelhoed
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-11 08:03
Hallo Allemaal,

Het gaat om een ASUS R500VD - SX093V. Eerst was er nog op de support pagina van ASUS waar alle drivers op stonden voor in elk geval windows 7 en 8.

Alles werkt eigenlijk goed onder windows 10 alleen de touchpad niet helemaal. Met de standaard drivers kan ik deze wel gebruiken en is de gevoeligheid en dergelijke in orde.

Het probleem is dat ik niet meer kan scrollen. Ik weet helaas ook niet van welk merk de touchpad is, op de oude download pagina kon ik al kiezen uit Elan en Synaptics.

Wie kan mij helpen?

Alle reacties

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:13
Haal het hardware ID van het ding eens door Google, dat zou je wat meer moeten vertellen over het merk en type. Te vinden in de eigenschappen van het apparaat in de Device Manager.

Ziet eruit als: VEN_xxxx&DEV_xxxx

• JordiGeelhoed
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-11 08:03
The Realone schreef op zondag 24 januari 2016 @ 21:48:
Haal het hardware ID van het ding eens door Google, dat zou je wat meer moeten vertellen over het merk en type. Te vinden in de eigenschappen van het apparaat in de Device Manager.

Ziet eruit als: VEN_xxxx&DEV_xxxx
Dankjewel! Het blijkt dus een touchpad van ELAN te zijn. Een driver die Asus ooit hostte stond ergens gelinkt.

Top!