Hallo allemaal,
Ik zit met het volgende.
Ik heb een 3-tal Dell Poweredge 2650 verkocht.
Deze machines lagen op spare voor noodgevallen en lagen bij vervanging van de rackroom nogsteeds nieuw in de doos.
Nooit gebruikt dus.
Echter de laatste machine heb ik hier aangezet om de exacte specs eruit te halen om de advertentie te kunnen maken.
Nu is de machine opgestuurd en bij aankomst blijkt hij niet meer te werken.
De nieuwe eigenaar krijgt geen spanning in de machine.
Nu wil ik allereerst weten of de groene led op de powersupply ook brand als deze niet in de machine zit.
Ik dacht van wel maar met zekerheid durf ik het niet te zeggen.
op dit moment doen ze beide helemaal niets, ook niet als ze in de machine zitten.
Ik heb beide voedingen getest hier dus het lijkt mij onwaarschijnlijk dat de problemen in de powersupply zitten.
Iemand enige suggesties?
Ik doe al jaren regelmatig servers opknappen en doorverkopen, en wil geen slechte naam krijgen.
Buiten het feit dat ik het knap uitermate treurig vind voor de nieuwe eigenaar.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Sander
Ik zit met het volgende.
Ik heb een 3-tal Dell Poweredge 2650 verkocht.
Deze machines lagen op spare voor noodgevallen en lagen bij vervanging van de rackroom nogsteeds nieuw in de doos.
Nooit gebruikt dus.
Echter de laatste machine heb ik hier aangezet om de exacte specs eruit te halen om de advertentie te kunnen maken.
Nu is de machine opgestuurd en bij aankomst blijkt hij niet meer te werken.
De nieuwe eigenaar krijgt geen spanning in de machine.
Nu wil ik allereerst weten of de groene led op de powersupply ook brand als deze niet in de machine zit.
Ik dacht van wel maar met zekerheid durf ik het niet te zeggen.
op dit moment doen ze beide helemaal niets, ook niet als ze in de machine zitten.
Ik heb beide voedingen getest hier dus het lijkt mij onwaarschijnlijk dat de problemen in de powersupply zitten.
Iemand enige suggesties?
Ik doe al jaren regelmatig servers opknappen en doorverkopen, en wil geen slechte naam krijgen.
Buiten het feit dat ik het knap uitermate treurig vind voor de nieuwe eigenaar.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Sander