Met de MM - cashback actie heb ik een Philips TV puk6400 gekocht.
Op zich leek het een goede aankoop.
Ik ben zelf een Android aanhanger en kon met deze televisie zelfs KODI installeren. Helemaal top natuurlijk.
Maar het begon deze vrijdag dat mijn vrouw vertelde dat er iets geïnstalleerd was.
Resultaat was dat ik alle zenders weer opnieuw moest opzoeken en instellen.
Op zich geen probleem. Fijn is anders natuurlijk.
Maar nu zette ik zondag de tv uit met het pookje op de achterkant van de tv.
Het resultaat was en is dat ik hem met geen mogelijkheid weer aan krijg.
Van alles geprobeerd.Stekker er uit. Alle stekkers uit de tv.
Resultaat is nu dat als ik hem aan doe het rode lichtje net boven de philips logo na een 10 sec gaat branden.
Als ik dan niets doe gaat dat lampje na ongeveer een minuut uit. Dan is zijn ip adres ook weg uit het netwerk.
Probeer ik de tv aan te zetten nadat het rode lampje aan gaat lijkt de tv idd aan te gaan alleen krijg ik geen beeld.
Weet iemand hier hoe ik die tv weer aan kan krijgen of evt in een recovery mode kan zetten?
Wat ik gelezen had was het pookje achterop naar beneden de duwen en dan de stroom er op te zetten maar dat werkt bij mij niet.
Op zich leek het een goede aankoop.
Ik ben zelf een Android aanhanger en kon met deze televisie zelfs KODI installeren. Helemaal top natuurlijk.
Maar het begon deze vrijdag dat mijn vrouw vertelde dat er iets geïnstalleerd was.
Resultaat was dat ik alle zenders weer opnieuw moest opzoeken en instellen.
Op zich geen probleem. Fijn is anders natuurlijk.
Maar nu zette ik zondag de tv uit met het pookje op de achterkant van de tv.
Het resultaat was en is dat ik hem met geen mogelijkheid weer aan krijg.
Van alles geprobeerd.Stekker er uit. Alle stekkers uit de tv.
Resultaat is nu dat als ik hem aan doe het rode lichtje net boven de philips logo na een 10 sec gaat branden.
Als ik dan niets doe gaat dat lampje na ongeveer een minuut uit. Dan is zijn ip adres ook weg uit het netwerk.
Probeer ik de tv aan te zetten nadat het rode lampje aan gaat lijkt de tv idd aan te gaan alleen krijg ik geen beeld.
Weet iemand hier hoe ik die tv weer aan kan krijgen of evt in een recovery mode kan zetten?
Wat ik gelezen had was het pookje achterop naar beneden de duwen en dan de stroom er op te zetten maar dat werkt bij mij niet.