Moederbord veranderen van Dual naar Quad core?

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 728438

Topicstarter
Hallo allemaal ....mijn ik ben hier nieuw op dit forum aangenaam kennis te maken.

Ik heb een vraag over mijn Moederbord...het is namelijk een MSI N1996 MS 7514 ver:1.0.

Is er op dit moederbord een quad core processor plaatsen?

Nu zit er een Intel Core2 Duo CPU E8500 @ 3.16 GHZ , 6.0 GB Ram op

De Videokaart is een Nvidea Geforce GTX260.

Dit alles met Windows 7 Ultimate 64 Bit SP1.

Ik heb namelijk dat de nieuwste pc spellen niet vloeiend meer spelen....bv Euro truck 2 en GTA 5.

Bedankt voor support,

Eddy

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-07 19:42
Google --> website fabrikant --> technische handleiding moederbord opzoeken --> kijken bij de ondersteunde CPU?

Of moet iemand anders dat voor je gaan doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Detmer

Professioneel prutser

Het is een Socket 775, dus je zult dan moeten kijken naar de Core 2 Quads of Core 2 Extreme's. Gezien het moederbord lijkt het me wel dat deze ondersteund worden, maar zoals __R__ al aangeeft, zoek even bij MSI.

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Een GTX 260 gaat GTA 5 niet trekken nee, eigenlijk je gehele setup niet. Op welke resolutie en instellingen speel je??

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 728438

Topicstarter
bedankt voor de reactie's ....pwillemske...ik speelde alles op laag ,..resolutie 800x600.......Detmer ik ga hier mee aan de slag................vriendelijk dank

_R_ de reden dat ik dat hier vraag is.. om dat ik er geen reet verstand van heb......en daarom vraag ik dat hier ..zou logisch kunnen zijn.
Maar je had hier helemaal niet op hoeven te reageren als je daar geen zin in had.....dat doen andere wel die mij dit uit willen leggen.

Ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Anoniem: 728438 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 20:19:
om dat ik er geen reet verstand van heb......en daarom vraag ik dat hier .
Dat is echter niet hoe het hier werkt. We gaan er hier vanuit dat je jezelf eerst inleest. Dat je op zijn minst "een klein reetje" er van snapt. Domweg je vraag hier neerplempen is niet de bedoeling. Zie ook Het algemeen beleid #quickstart.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.