Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heeft nu een goedkope Lenovo laptop met een AMD A10 CPU binnen. Die gebruikt ik voor work-from-home, een beetje gamen en software ontwikkelen. Ik wil een krachtiger syteem dat een Oculus VR aankunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
My idee is om het GPU later te gaan kopen, waneer het prijs van GTX 970 of soortgelijken kaarten daalt (een nieuiwe generatie van GPUs zijn verwacht in het eerste helft van 2016).
Ik hebt EUR 800 voor het project.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een i7 processor sal heel leuk zijn, maar een i5 voldoet aan het systeem eisen an Oculus.
16GB RAM zo heel fijn zijn.
Een kleine kast is een goede kast. Het moet wel ruimte hebt voor wat grotere GPUs.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur. AMD FX8350 is ook overgewegen, maar ik ben niet helemal zeker dat het sal goed werk me Oculus.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast moet geen "gamer" of "disco" uitstraling hebt.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hebt voor het duizendste keer een build samengesteld, en ik will graag het mening van ervaren builders krijgen. Deze build zijn mijn eerste (ik hebt wel tevoren een HDD en een GPU geinstalleerd). Ik is van plan om het componenten te bestellen eind Januarie.
Alvast bedankt!
Ik heeft nu een goedkope Lenovo laptop met een AMD A10 CPU binnen. Die gebruikt ik voor work-from-home, een beetje gamen en software ontwikkelen. Ik wil een krachtiger syteem dat een Oculus VR aankunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
My idee is om het GPU later te gaan kopen, waneer het prijs van GTX 970 of soortgelijken kaarten daalt (een nieuiwe generatie van GPUs zijn verwacht in het eerste helft van 2016).
Ik hebt EUR 800 voor het project.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een i7 processor sal heel leuk zijn, maar een i5 voldoet aan het systeem eisen an Oculus.
16GB RAM zo heel fijn zijn.
Een kleine kast is een goede kast. Het moet wel ruimte hebt voor wat grotere GPUs.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur. AMD FX8350 is ook overgewegen, maar ik ben niet helemal zeker dat het sal goed werk me Oculus.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast moet geen "gamer" of "disco" uitstraling hebt.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hebt voor het duizendste keer een build samengesteld, en ik will graag het mening van ervaren builders krijgen. Deze build zijn mijn eerste (ik hebt wel tevoren een HDD en een GPU geinstalleerd). Ik is van plan om het componenten te bestellen eind Januarie.
Alvast bedankt!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 236,91 | € 236,91 |
1 | MSI H170M PRO-VDH | € 79,26 | € 79,26 |
1 | Cooler Master Silencio 352 | € 58,95 | € 58,95 |
1 | Microsoft Windows 10 Home EN 64bit OEM | € 98,- | € 98,- |
1 | Kingston HyperX Savage Black HX424C12SBK2/8 | € 57,95 | € 57,95 |
1 | Samsung Writemaster SH-224FB Zwart | € 12,64 | € 12,64 |
1 | Cooler Master V Series V550 - 80+ Gold | € 92,- | € 92,- |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 84,91 | € 84,91 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 720,62 |