Ik kreeg zojuist onderstaande email:
Ik heb gelijk geprobeerd in te loggen op Origin en dit werkt dus niet meer.
Ik heb op de link geklikt om mijn email adres te herstellen maar krijg dan:
Daar staat een link voor een accountbeveiligingsverzoek, om dat de toen moet ik inloggen op mijn account, wat dus niet gaat omdat het mailadres en wachtwoord zijn verandert
Ik kan ook niet bellen want dat kan alleen op maandag t/m vrijdag van 12.00 uur tot 21.00
Ik ben nu radeloos, ik wil niet tot morgen wachten om dit te fixen omdat ik bang ben dat iemand mijn betalingsgevens op Origin kan misbruiken en het kwaad dan al geschied is.
Hoe kan ik dit vandaag nog oplossen?
De email is afkomstig van EA (noreply@em.ea.com)Hoi [mijnaccount naam],
Op 24 januari 2016 14:22:48 GMT 00:00 is het aan jouw EA-account gekoppelde e-mailadres gewijzigd in:
svadality228@gmail.com.
Als je deze wijziging nooit aangebracht hebt, klik dan hier om je oude e-mailadres te herstellen en je wachtwoord te veranderen. Als je nadere ondersteuning nodig hebt, kun je contact opnemen met EA Help.
Happy gaming,
Het team van EA
Ik heb gelijk geprobeerd in te loggen op Origin en dit werkt dus niet meer.
Ik heb op de link geklikt om mijn email adres te herstellen maar krijg dan:
Nu probeer ik contact op te nemen met EA, ik kwam terecht op de pagina: Wat je moet doen als je account gehackt is?Oops!!
The page you are trying to access is not available.
This is typically due to an incorrect URL or old content.
Die Seite, die Sie zugreifen wollen, ist nicht verfügbar.
Dies ist in der Regel durch eine falsche URL oder eine alte Inhalt
Ðа Ñтранице, которую Ð’Ñ‹ пытаетеÑÑŒ получить доÑтуп, не имеетÑÑ.
Ðто, как правило, из-за ошибочного или URL Ñтарого ÑодержаниÑ.
La page que vous tentez d'accéder n'est pas disponible.
C'est généralement dû à une URL incorrecte ou d'un ancien contenu.
Daar staat een link voor een accountbeveiligingsverzoek, om dat de toen moet ik inloggen op mijn account, wat dus niet gaat omdat het mailadres en wachtwoord zijn verandert

Ik kan ook niet bellen want dat kan alleen op maandag t/m vrijdag van 12.00 uur tot 21.00
Ik ben nu radeloos, ik wil niet tot morgen wachten om dit te fixen omdat ik bang ben dat iemand mijn betalingsgevens op Origin kan misbruiken en het kwaad dan al geschied is.
Hoe kan ik dit vandaag nog oplossen?
[ Voor 3% gewijzigd door Gijs007 op 24-01-2016 17:01 ]
AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T