Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De desktop wordt vooral gebruikt voor het downloaden uit nieuwsgroepen, repareren en uitpakken van rar5 bestanden, het het afspelen van HD films, en in de toekomst moet hij makkelijk overweg kunnen me 4K video, hij staat trouwens aangesloten op een 50" plasma tv. Tevens wordt de desktop gebruikt voor de opslag van muziek, foto's en enkele films en complete serie's. Uiteraard wil ik er voorlopig mee uit de voeten kunnen dus hij moet wel futureproof zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik hoop rond de € 700,- te kunnen blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2x HDD 2TB & 1,5TB
DVD-RW
Samsung SSD 850 EVO 250GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve het bovenstaande....
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, maar op een of andere manier ben ik wel gecharmeerd van Corsair.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De desktop staat in de woonkamer in de buurt van de tv dus hoe stiller hoe liever.
Ga je overklokken?
zover ik uit het forum heb kunnen opmaken heeft dit geen zin met de handelingen die ik doe.
Wat verwacht je van ons?
Moet ik de mogelijkheid van 4k in het mobo zoeken of in de videokaart? Als ik het goed begrepen heb zou ik uit de voeten kunnen met de Asus RoG Maximus VIII Ranger die levert de gewenste resolutie via displayport. mocht dit niet het geval zijn moet ik naar een high-end gaan zoeken...
Matchen de onderdelen die ik heb uitgezocht?
Hebben jullie nog tips/verbeteringen?
Alvast bedankt voor de input!
De desktop wordt vooral gebruikt voor het downloaden uit nieuwsgroepen, repareren en uitpakken van rar5 bestanden, het het afspelen van HD films, en in de toekomst moet hij makkelijk overweg kunnen me 4K video, hij staat trouwens aangesloten op een 50" plasma tv. Tevens wordt de desktop gebruikt voor de opslag van muziek, foto's en enkele films en complete serie's. Uiteraard wil ik er voorlopig mee uit de voeten kunnen dus hij moet wel futureproof zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik hoop rond de € 700,- te kunnen blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2x HDD 2TB & 1,5TB
DVD-RW
Samsung SSD 850 EVO 250GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve het bovenstaande....
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, maar op een of andere manier ben ik wel gecharmeerd van Corsair.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De desktop staat in de woonkamer in de buurt van de tv dus hoe stiller hoe liever.
Ga je overklokken?
zover ik uit het forum heb kunnen opmaken heeft dit geen zin met de handelingen die ik doe.
Wat verwacht je van ons?
Moet ik de mogelijkheid van 4k in het mobo zoeken of in de videokaart? Als ik het goed begrepen heb zou ik uit de voeten kunnen met de Asus RoG Maximus VIII Ranger die levert de gewenste resolutie via displayport. mocht dit niet het geval zijn moet ik naar een high-end gaan zoeken...
Matchen de onderdelen die ik heb uitgezocht?
Hebben jullie nog tips/verbeteringen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 248,50 | € 248,50 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII RANGER | € 181,40 | € 181,40 |
| 1 | Corsair Carbide 330R Blackout Edition | € 102,95 | € 102,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 36,95 | € 36,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 | € 45,95 | € 45,95 |
| 1 | Corsair RM550 | € 102,95 | € 102,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 718,70 | |
Alvast bedankt voor de input!