Wijziging User Review - Moefassa vincent198

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moefassa
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 27-11-2021
Betreffende advertentie.

Betreffende review.

Deze transactie en de bijbehorende review zijn alweer van een tijd geleden; ik log niet heel vaak in en handel ook zelden. Aangezien ik verwacht binnenkort wel weer wat in V&A te moeten doen wilde ik graag dit alsnog aankaarten.

De review punt voor punt...
  • Ik zou onvriendelijk zijn. Dat is absoluut niet waar en behoorlijk kwetsend. In onze communicatie heb ik welgeteld één keer iets gezegd dat als onvriendelijk zou kunnen worden beschouwd, en dan ook pas nadat het overgemaakte geld te weinig bleek te zijn. In een screenshot van de overboeking stond op vrijdagmiddag nog netjes €106,75 maar het daadwerkelijk overgemaakte bedrag bleek op maandag €106 te zijn. Vond ik erg flauw. Overigens heeft Vincent gezegd gelijk die ontbrekende 75 cent overgemaakt te hebben, maar dat is dus zelfs in tweede instantie niet gebeurd!
  • Geld was dus misschien wel op vrijdag overgeschreven, maar op mijn rekening pas op maandag binnen. Een screenshot is makkelijk te photoshoppen en ik heb Vincent ook op vrijdag al laten weten dat ik dat niet als betalingsbewijs accepteerde. Hij wist dus dat het nog kon duren.
  • Dat weekend was een enorm zwaar weekend qua werk; meerdere nachtdiensten plus maandag nog een volle dag tot laat in de avond. Dat ik dus maandag het geld binnen had, maar pas op dinsdag kon versturen is gewoon niet mijn fout. Bovendien heb ik Vincent van alles keurig op de hoogte gehouden. Dinsdag netjes kaart verzonden en T&T-code verstuurd en hem veel plezier met de kaart gewenst.
  • De kaart zat in een stevige doos die ik met krantenpapier goed had gefixeerd. Heb er zelfs nog naar laten kijken door een medewerker van het postagentschap. Vincent klaagt over een verbogen i/o-plaatje maar dat kan niet heel sterk verbogen zijn, want kennelijk werkte alles naar behoren.
  • Het klopt dat ik de kaart niet in een antistatische zak had verpakt. Ik wist eerlijk niet dat dat moet; wist niet eens dat die zakken antistatisch zijn. Noob misschien, maar uit Vincent's eerdere reviews blijkt dat hij in 2011 zelf ook een keer een moederbord heeft verstuurd zonder antistatische zak. Vond het zeer onaardig dat ik dan moet horen dat de verzending "belachelijk" gedaan was.
Ik ga Vincent gelijk na het posten van dit topic een DM sturen om hem op de hoogte te stellen en te vragen om samen te praten over een eerlijker beoordeling. Verwijdering mag wat mij betreft ook. Qua sterretjes komt hij niet uit op negatief, maar ik ben van mening dat Vincent oneerlijk is in zijn tekstuele reactie (en ook in de sterretjes over communicatie).