Internet komt tegenwoordig draadloos binnen, over laptop (c720 chromebook) gaat het prima, maar op mijn pc werkt het voor geen meter. Ik heb een sweex (jaja) en een Icidu 150n, allebei ontvangen ze weinig.
2 vragen:
1) Zou dit aan iets anders dan de wifi-kaarten kunnen liggen, zo nee, welke kaart zou ik dan het beste kunnen kopen?
2) De ontvangst is het beste in de keuken (pc en laptop staan momenteel id keuken...), bestaat er een oplossing met een antenne in de keuken en dan een draad (catX, usb, ...?) naar mijn computer, die ik toch liever in mijn werkkamer wil hebben staan. Afstand 15m, als ik niet diagonaal over het plafond kabels ga trekken.
PC: pentium 4500/4gb/1gb vid, uatx mobo met pcie-e aansluiting. OS: Ubuntu.
Ik hoop op redding, want ik haat computeren in de keuken!
2 vragen:
1) Zou dit aan iets anders dan de wifi-kaarten kunnen liggen, zo nee, welke kaart zou ik dan het beste kunnen kopen?
2) De ontvangst is het beste in de keuken (pc en laptop staan momenteel id keuken...), bestaat er een oplossing met een antenne in de keuken en dan een draad (catX, usb, ...?) naar mijn computer, die ik toch liever in mijn werkkamer wil hebben staan. Afstand 15m, als ik niet diagonaal over het plafond kabels ga trekken.
PC: pentium 4500/4gb/1gb vid, uatx mobo met pcie-e aansluiting. OS: Ubuntu.
Ik hoop op redding, want ik haat computeren in de keuken!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2016 13:48 ]