Ik zoek een?
Videokaart die vergelijkbaar is met de graphics van een PS4.
Wat is je budget?
250-350
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI rolt wel lekker van de tong
, maar mocht er een alternatief zijn wat aanbevolen wordt ben ik een en al oor. Ik heb zelf al gekeken naar een MSI Geforce GTX 960/970, maar ben altijd benieuwd naar meningen van andere tweakers!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb sinds 1 maand nu een eigen pc gebouwd, het is ongeveer de BBG Basisgamesysteem van November 2015 op een andere voeding, behuizing en nog zonder videokaart (op mijn geïntergreerde gpu na dan)
Nu vraag je jezelf misschien af, waarom vraagt hij om vergelijkbare graphics van een PS4? Nou het zit zo, ik was eigenlijk van plan om een goedkoop game-pc'tje in elkaar te zetten voor bijvoorbeeld League of Legends en daarnaast een PS4 voor bijv: de aankomende Tom Clancy's The Division.
Nu bevalt de PC mij eigenlijk zo goed, dat ik dacht: "waarom ga ik niet gewoon voor een wat betere game pc, en laat ik de PS4 lekker zitten!"
Videokaart die vergelijkbaar is met de graphics van een PS4.
Wat is je budget?
250-350
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI rolt wel lekker van de tong
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb sinds 1 maand nu een eigen pc gebouwd, het is ongeveer de BBG Basisgamesysteem van November 2015 op een andere voeding, behuizing en nog zonder videokaart (op mijn geïntergreerde gpu na dan)
Nu vraag je jezelf misschien af, waarom vraagt hij om vergelijkbare graphics van een PS4? Nou het zit zo, ik was eigenlijk van plan om een goedkoop game-pc'tje in elkaar te zetten voor bijvoorbeeld League of Legends en daarnaast een PS4 voor bijv: de aankomende Tom Clancy's The Division.
Nu bevalt de PC mij eigenlijk zo goed, dat ik dacht: "waarom ga ik niet gewoon voor een wat betere game pc, en laat ik de PS4 lekker zitten!"