Wijzing User Review - ramon_nmgn - Carpento

Pagina: 1
Acties:
  • 362 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:29
Gisteravond heb ik een beoordeling achtergelaten voor Anoniem: 399210 (http://tweakers.net/aanbod/rating/286958/) maar daarin ben ik iets te stellig geweest over de verpakkingswijze. Ik heb aangenomen dat het roze bubbeltjesplastic wel antistatisch was en het kleurloze niet. Later begreep ik dat die aanname niet per definitie juist is en het lijkt erop dat alle gekochte geheugenlatjes (dus) wél deugdelijk verpakt waren.

Ik kan helaas niet meer de hoeveelheid gegeven sterren aanpassen. Zodoende het verzoek of mijn feedback in het geheel verwijderd kan worden zodat ik deze opnieuw kan plaatsen.

NB: Ik heb ramon_nmgn nog niet geïnformeerd over dit topic omdat deze foute inschatting wat mij betreft zonder meer mag worden gecorrigeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 19:19

InFamous

excommunicado

Carpento schreef op zondag 24 januari 2016 @ 12:31:
Gisteravond heb ik een beoordeling achtergelaten voor Anoniem: 399210 (http://tweakers.net/aanbod/rating/286958/) maar daarin ben ik iets te stellig geweest over de verpakkingswijze. Ik heb aangenomen dat het roze bubbeltjesplastic wel antistatisch was en het kleurloze niet. Later begreep ik dat die aanname niet per definitie juist is en het lijkt erop dat alle gekochte geheugenlatjes (dus) wél deugdelijk verpakt waren.

Ik kan helaas niet meer de hoeveelheid gegeven sterren aanpassen. Zodoende het verzoek of mijn feedback in het geheel verwijderd kan worden zodat ik deze opnieuw kan plaatsen.

NB: Ik heb ramon_nmgn nog niet geïnformeerd over dit topic omdat deze foute inschatting wat mij betreft zonder meer mag worden gecorrigeerd.
Gaat het puur om de sterren? Zoja, deze kunnen wij wel aanpassen.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Liefst zou ik ook de originele beoordeling qua tekst aanpassen. Ik zal in een TR in dit topic de gewenste tekst zetten zodat je die eventueel er in kunt zetten, mocht dat ook mogelijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Dan kan je beter een volledige nieuwe plaatsen inderdaad. Ik heb de review verwijderd.

[ Voor 90% gewijzigd door InFamous op 24-01-2016 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Merci :) Ik had de originele tekst volledigheidshalve al even op mijn MyReact Notepad gezet. Bedankt voor de attente suggestie.

Heb zojuist een nieuwe beoordeling geplaatst :)

Wat mij betreft mag de originele tekst ook uit dit topic verwijderd worden overigens. Nu sta ik er weer gekleurd op met mijn foute aanname :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Welke tekst O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento