Gisteravond heb ik een beoordeling achtergelaten voor Anoniem: 399210 (http://tweakers.net/aanbod/rating/286958/) maar daarin ben ik iets te stellig geweest over de verpakkingswijze. Ik heb aangenomen dat het roze bubbeltjesplastic wel antistatisch was en het kleurloze niet. Later begreep ik dat die aanname niet per definitie juist is en het lijkt erop dat alle gekochte geheugenlatjes (dus) wél deugdelijk verpakt waren.
Ik kan helaas niet meer de hoeveelheid gegeven sterren aanpassen. Zodoende het verzoek of mijn feedback in het geheel verwijderd kan worden zodat ik deze opnieuw kan plaatsen.
NB: Ik heb ramon_nmgn nog niet geïnformeerd over dit topic omdat deze foute inschatting wat mij betreft zonder meer mag worden gecorrigeerd.
Ik kan helaas niet meer de hoeveelheid gegeven sterren aanpassen. Zodoende het verzoek of mijn feedback in het geheel verwijderd kan worden zodat ik deze opnieuw kan plaatsen.
NB: Ik heb ramon_nmgn nog niet geïnformeerd over dit topic omdat deze foute inschatting wat mij betreft zonder meer mag worden gecorrigeerd.