Reseller hosting, antagonist, neostrada?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-04-2024
Hallo,

Ik heb hier even zelf wat opzoekingen gedaan, ik twijfel tussen deze twee aanbieders.

Voordeel antagonist; -> SSD (dus sneller?)
Voordeel Neostrada; -> Prijs, CPU, SSH

Ik weet niet of de snelheid met elkaar te vergelijken is? Iemand ervaring met beide?

Zal gebruikt worden om Drupal website(s) te hosten, een 5 tal.

Of is er nog een beter alternatief voor Resellers?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• annuh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-10 21:40
Ik zit met hetzelfde probleem:

Neostrada is prijstechnisch veel aantrekkelijker voor meer bandbreedte en schijfruimte. Maar aan de kant biedt Antagonist wel SSD's. Zou dit effect merkbaar voor een paar Wordpress sites met slechts +/- 1000 gebruikers per maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik moet zeggen dat NeoStrade tot dusver prima z'n werk doet. Heb er een simpele Laravel 5 site staan, maar die doet t altijd!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalG
Ik ben voor NeoStrada gegaan, ze bieden ook SSD reseller aan.

https://www.neostrada.nl/ssd-reseller-hosting.html

Alles binnen het half uur up and running.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-10 01:44
Bij SSD hosting heb je een snellere schrijfsnelheid naar de schijf waarop je website staat gehost. Uiteraard is dit afhankelijk van veel meer factoren, je kunt niet zeggen bijvoorbaat, omdat het SSD hosting is is het sneller, dat zeker niet.

Andere facturen die van invloed zijn zijn onder andere de verdere technische specificaties van de server, de netwerksnelheid, het aantal gebruikers op de server en dan met name hoeveel resources die ze op dat moment in gebruik hebben. Als alle gebruikers gezamenlijk een groot gedeelte van de CPU / RAM opslokken dan blijft er maar een klein gedeelte voor jou website over waardoor de snelheid lager kan liggen,

Indien alle randzaken bij beide partijen gelijk zijn, ja dan is SSD inderdaad sneller en zou je daar voor kunnen gaan, al ik vaak SSD hosting een stukje duurder en wellicht voor de website die je opzet wat overkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalG
Nenoki schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:37:
Bij SSD hosting heb je een snellere schrijfsnelheid naar de schijf waarop je website staat gehost. Uiteraard is dit afhankelijk van veel meer factoren, je kunt niet zeggen bijvoorbaat, omdat het SSD hosting is is het sneller, dat zeker niet.

Andere facturen die van invloed zijn zijn onder andere de verdere technische specificaties van de server, de netwerksnelheid, het aantal gebruikers op de server en dan met name hoeveel resources die ze op dat moment in gebruik hebben. Als alle gebruikers gezamenlijk een groot gedeelte van de CPU / RAM opslokken dan blijft er maar een klein gedeelte voor jou website over waardoor de snelheid lager kan liggen,

Indien alle randzaken bij beide partijen gelijk zijn, ja dan is SSD inderdaad sneller en zou je daar voor kunnen gaan, al ik vaak SSD hosting een stukje duurder en wellicht voor de website die je opzet wat overkill.
Ik weet het, maar 4 of 6 euro per maand.. dat is het prijsverschil niet vind ik. So far heel tevreden, had er gewoon geen 10 of 20 euro voorover voor een VPS.
Pagina: 1