Marantz icm Cisco

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142825

Topicstarter
Hallo,

Gister bezig geweest een Marantz versterker aan te sluiten, model nr1501 met hdmi switch.

Nu heb ik enorm problemen met de handshake met de cisco ziggo ontvanger. en zou graag willen weten of jullie hier nog ideeen over hebben.

Als ik de decoder aansluit op de receiver en de receiver op de tv krijg ik eigenlijk geen beeld, eerst paars, later een soort van vage sneeuw..

De output van de Marantz naar de tv werkt wel goed, want ik kan het OSD wel oproepen.

Tevens heb ik een chromecast getest op alle hdmi inputs en die werk wel goed.

Nu heb ik dus al het 1 en ander getest, andere kabels, output van ziggo decoder op 720p gezet, verschillde hdmi poorten, geeft allemaal geen oplossing

Het enige vreemde is dat als ik de hdmi kabel tussen de tv en de receiver er uit haal, er op eens wel geluid uit de receiver komt vanuit de decoder.

Iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

cisco ziggo ontvanger naar direct naar de TV, gaat wel goed?

* Lip heeft zijn cisco ziggo ontvanger in de hoek geslingerd nadat hij er achter kwam dat de HDMI aansluiting van dit onding kapot was

https://www.google.nl/sea...q=cisco+8485dvb+handshake

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142825

Topicstarter
Ja dat werkt wel goed helaas, dus aansluiten via optisch kan altijd nog maar wilde eigenlijk het switchen op de tv natuurlijk niet meer hoeven doen.

Vind inderdaad veel via google, veel mensen die hem uiteindelijk optisch aansluiten.. Eigenlijk niet zin om zo makkelijk op te geven.