Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Beste mannen en vrouwen...

Ik weet even niet meer moet doen met mijn iPhone 5C van ca 1,5 jaar oud.
De foto camera werkt niet maar naar behoren, de camera focust niet meer en soms werkt de camera helemaal niet, via het hoofdmenu werkt hij altijd ( maar geen focus, deze werkt nooit meer ).
Via whatsapp werkt hij soms en via het vergrendel scherm ook soms, soms start hij dan wel op maar kan je weer geen foto maken.

PS : Ik heb ook het idee dat de flits het niet meer doet. ( Zaklamp functie werkt wel )

Ik had het gevoel dat dit een software probleem was want mijn gevoel zei dat dit na een iOS update was, dus heb ik 2 weken geleden de gehele telefoon fabriek reset gedaan en herstellen gedaan via iTunes, dat heeft helaas niet geholpen, afgelopen week kwam er weer een update uit dus ik weer duimen draaien maar helaas.

Ik denk dat het dan toch de hardware is maar hoe komt het dan dat deze op sommige plekken beter werkt dan de andere, dan zou je de software weer verdenken, iemand nog tips wat we kunnen uit proberen voordat ik hem eventueel voor garantie weg breng ?

[ Voor 4% gewijzigd door -Thunder- op 24-01-2016 09:45 . Reden: Toevoeging flits. ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Heb je na de restore een Back-up terug gezet? Zo ja restore hem even zonder Back-up, zo nee dan is hij gewoon defect en zou ik lekker garantie claimen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:10

Yor

Yor1313#2571

Herstellen via iTunes,
geen backup terug zetten maar de telefoon als nieuw configureren. Blijf je last ervan hebben, heb je een hardware probleem.

Ik heb dit euvel zelf met mijn 5 gehad, na veel googlen kwam ik ergens terecht waar men zei dat een klein "schokje"er wel eens voor kon zorgen dat iets in de telefoon weer loskwam. Mijn iPhone toen gecontroleerd vanaf 10 cm op een zachte ondergrond laten "vallen" en alles werkte weer. ( als je dit ook gaat doen, op eigen risico natuurlijk, ik aanvaard geen enkele vorm van aansprakelijkheid)

Garantie zeg je terwijl het toestel 1,5 jaar oud is, ik neem aan dat je dan het stukje consumenten recht bedoelt?

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Ik heb hem laten vallen en nu zit er een barst in...fijne tip was dat Yor!

Nee gekheid natuurlijk ;) Ik heb van alles nu weer geprobeerd inclusief het weer herstellen van maar dan zonder backup, helaas allemaal niet geholpen.

Betreft de garantie, ik heb hem via een abonnement van Hollandsnieuwe en die vermelden dat al hun toestellen standaard 24 maanden garantie hebben.

Binnenkort maar even een leen toestel ergens scoren en deze opsturen, toch bedankt mannen.

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Ter informatie:
Het toestel is ondertussen terug van Dynafix en het was inderdaad hardware wat er stuk was, wat precies weet ik niet maar het werkt weer.

Thanks guys!

Blij Met Wilco