Beste Tweakers,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe game pc. Omdat ik geen zin heb om zelf een pc in elkaar te steken en hier ook nog geen ervaring mee heb, wou ik gewoon een kant-en-klare pc oppikken bij Coolblue.
Ik ben op 2 aantrekkelijke, gelijkaardige computers gebotst:
1. MEDION AKOYA P5282E (€899)
- Intel i5 4460
- 8 GB DDR3
- GTX 960
- Harde schijf 1TB + 8GB Cache SSD
2. MEDION AKOYA P5375 (€999)
- Intel i5 6400
- 8GB DDR3
- GTX 960
- Harde Schijf 1TB + 128GB SSD
Omdat ik zelf niet zo'n kenner ben en ik zeker weet dat hier mensen zijn met meer verstand als wij, zou ik graag jullie advies willen. Zou ik best gaan voor de iets duurdere computer met de nieuwere processor en meer SSD of kan ik beter €100 besparen?
Alvast bedankt,
JannesVD
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe game pc. Omdat ik geen zin heb om zelf een pc in elkaar te steken en hier ook nog geen ervaring mee heb, wou ik gewoon een kant-en-klare pc oppikken bij Coolblue.
Ik ben op 2 aantrekkelijke, gelijkaardige computers gebotst:
1. MEDION AKOYA P5282E (€899)
- Intel i5 4460
- 8 GB DDR3
- GTX 960
- Harde schijf 1TB + 8GB Cache SSD
2. MEDION AKOYA P5375 (€999)
- Intel i5 6400
- 8GB DDR3
- GTX 960
- Harde Schijf 1TB + 128GB SSD
Omdat ik zelf niet zo'n kenner ben en ik zeker weet dat hier mensen zijn met meer verstand als wij, zou ik graag jullie advies willen. Zou ik best gaan voor de iets duurdere computer met de nieuwere processor en meer SSD of kan ik beter €100 besparen?
Alvast bedankt,
JannesVD
weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.