goedendag wilde het volgende aan U voorleggen ben op zoek naar een hybride laptop en kwam qua specificaties terecht bij Lenovo yoga 500 14 ibd 80n4012fnx of de Hp pavillion 13 s 105nd x360.
Mijn vraag is is er buiten deze 2 om met dezelfde specificaties nog iets anders?
Dan lees ik via internet allemaal slechte recensies over service van hp en lenovo zodat ik wat huiverig ben daarnaast ook niet goede recensies van bijv mediamarkt coolblue enzo.
Wat kan U mij als advies geven
Wie is wel een goede leverancier met gedegen service mocht ik dit nodig hebben.
Mediamarkt en coolblue vragen om een verzekering af te sluiten bij aanschaf van laptop ook iets dat ik niet begrijp daar er toch garantie op de laptop is?????
Hopende dat iemand wil reageren zou dat erg op prijs stellen
Mijn vraag is is er buiten deze 2 om met dezelfde specificaties nog iets anders?
Dan lees ik via internet allemaal slechte recensies over service van hp en lenovo zodat ik wat huiverig ben daarnaast ook niet goede recensies van bijv mediamarkt coolblue enzo.
Wat kan U mij als advies geven
Wie is wel een goede leverancier met gedegen service mocht ik dit nodig hebben.
Mediamarkt en coolblue vragen om een verzekering af te sluiten bij aanschaf van laptop ook iets dat ik niet begrijp daar er toch garantie op de laptop is?????
Hopende dat iemand wil reageren zou dat erg op prijs stellen