Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

lenovo of hp pavillion

Pagina: 1
Acties:

• wil1956
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-11-2023
goedendag wilde het volgende aan U voorleggen ben op zoek naar een hybride laptop en kwam qua specificaties terecht bij Lenovo yoga 500 14 ibd 80n4012fnx of de Hp pavillion 13 s 105nd x360.
Mijn vraag is is er buiten deze 2 om met dezelfde specificaties nog iets anders?
Dan lees ik via internet allemaal slechte recensies over service van hp en lenovo zodat ik wat huiverig ben daarnaast ook niet goede recensies van bijv mediamarkt coolblue enzo.
Wat kan U mij als advies geven
Wie is wel een goede leverancier met gedegen service mocht ik dit nodig hebben.
Mediamarkt en coolblue vragen om een verzekering af te sluiten bij aanschaf van laptop ook iets dat ik niet begrijp daar er toch garantie op de laptop is?????
Hopende dat iemand wil reageren zou dat erg op prijs stellen

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
wil1956 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 19:26:
goedendag wilde het volgende aan U voorleggen ben op zoek naar een hybride laptop en kwam qua specificaties terecht bij Lenovo yoga 500 14 ibd 80n4012fnx of de Hp pavillion 13 s 105nd x360.
Mijn vraag is is er buiten deze 2 om met dezelfde specificaties nog iets anders?
Dan lees ik via internet allemaal slechte recensies over service van hp en lenovo zodat ik wat huiverig ben daarnaast ook niet goede recensies van bijv mediamarkt coolblue enzo.
Wat kan U mij als advies geven
Wie is wel een goede leverancier met gedegen service mocht ik dit nodig hebben.
Mediamarkt en coolblue vragen om een verzekering af te sluiten bij aanschaf van laptop ook iets dat ik niet begrijp daar er toch garantie op de laptop is?????
Hopende dat iemand wil reageren zou dat erg op prijs stellen
CoolBlue is sowieso een zeer goede webshop met fantastische service. Staan ze bekend om.

En je hebt ook sowieso recht op 2 jaar fabrieksgarantie van het desbetreffende bedrijf. Die garantie via de winkel is zeker niet noodzakelijk. Tenzij je heel veel gaat reizen of gevaarlijke dingen doet is het wel handig. Maar inprincipe niet.

HP is goed, stevig en degelijk merk. Handig zou zijn als je laat weten wat je gaat doen met de laptop, wat je budget is en overige eisen misschien. Dan kunnen wij een beter inschatting maken.

Een linkje naar de laptops in de Pricewatch of desbetreffende webshop zou ook handig zijn. Is nu nogal lastig zoeken want zijn heel veel verschillen in nummers.

[ Voor 5% gewijzigd door TweakTweet op 23-01-2016 20:30 ]

• wil1956
bedankt voor Uw reaktie ik gebruik de laptop voor simpel gebruik surfen op hetnett geen spelletjes excell kleine bestandjes maken goede wifi wel een 1920x1080 scherm en wifi ac ips scherm met antiglare
De keuze op de genoemde laptops zijn bewust gekozen.Alleen wist ik niet precies welk merk lenovo of hp en welk bedrijf daar er zoveel over geschreven werd.

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
wil1956 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 08:17:
bedankt voor Uw reaktie ik gebruik de laptop voor simpel gebruik surfen op hetnett geen spelletjes excell kleine bestandjes maken goede wifi wel een 1920x1080 scherm en wifi ac ips scherm met antiglare
De keuze op de genoemde laptops zijn bewust gekozen.Alleen wist ik niet precies welk merk lenovo of hp en welk bedrijf daar er zoveel over geschreven werd.
Dan zou ik persoonlijk voor HP gaan als alleen het merk een twijfelgeval is. en dan bij Coolblue bestellen, daar heb je toch wel de beste service.

[ Voor 5% gewijzigd door TweakTweet op 24-01-2016 12:08 ]

• wil1956
dank voor uw reaktie