Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen + streamen, CS GO, League of Legends Battlefield reeks, en misschien nog wat nieuwere spellen. Daarnaast af en toe wat video- en fotobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Boxen + headset + toetsenbord + muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De basiscomponenten van een computer.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merken maken me niet zoveel uit, maar ik vind de verhouding prijs/performance wel belangrijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De videokaart moet 144hz ondersteunen
Computer moet betrouwbaar zijn (geen hardware waar veel bekende problemen mee zijn)
De computer moet goed gekoeld blijven.
Ga je overklokken?
Nee, misschien na een paar jaar als dat nodig is. Maar daar hoeft nu geen rekening mee gehouden te worden.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hulp met het kiezen van de voeding en afweging processor en videokaart met als oogpunt bang for buck. Die 10 FPS maken me niet zoveel uit. Ook denk ik dat ik een 2e hands videokaart ga nemen, zodat de totale prijs zakt.
Gamen + streamen, CS GO, League of Legends Battlefield reeks, en misschien nog wat nieuwere spellen. Daarnaast af en toe wat video- en fotobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Boxen + headset + toetsenbord + muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De basiscomponenten van een computer.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merken maken me niet zoveel uit, maar ik vind de verhouding prijs/performance wel belangrijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De videokaart moet 144hz ondersteunen
Computer moet betrouwbaar zijn (geen hardware waar veel bekende problemen mee zijn)
De computer moet goed gekoeld blijven.
Ga je overklokken?
Nee, misschien na een paar jaar als dat nodig is. Maar daar hoeft nu geen rekening mee gehouden te worden.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hulp met het kiezen van de voeding en afweging processor en videokaart met als oogpunt bang for buck. Die 10 FPS maken me niet zoveel uit. Ook denk ik dat ik een 2e hands videokaart ga nemen, zodat de totale prijs zakt.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 213,90 | € 213,90 |
1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 80,95 | € 80,95 |
1 | Cooler Master Silencio 352 | € 58,95 | € 58,95 |
1 | Scythe Mugen 4 | € 36,95 | € 36,95 |
1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 | € 45,95 | € 45,95 |
1 | be quiet! Straight Power 10 400W | € 67,95 | € 67,95 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 84,91 | € 84,91 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 589,56 |
[ Voor 35% gewijzigd door basje050 op 24-01-2016 16:59 ]