Beste Tweakers,
Ik zit met het volgende probleem:
(ik heb echt het forum door geplozen, gegoogled, maar mijn issue nie terug gevonden...,)
Mijn PC, heeft 3 schijfen,
schijf 1 (SSD) - Windows
schijf 2 - Opslag - 2 partitie's
schijf 3 - Opslag - 3 partitie's (3TB schijf)
Het betreft schijf 3.
door onbekende reden kan ik 1 van de partitie's niet meer bereiken.
Ik heb er vrede mee dat de data die er opstand niet meer terug te halen is. Ondanks dat data recovery, Magic partition recovery, minitool partition wizard, easeUS Partition Master allemaal de data wel zien.
Format all, delete al partities en nieuwe partities aanmaken... maar helaas. er blijft continu 800gb niet toegewezen en kan er niks mee......
Maar wat ook niet lukt is de schijf benaderbaar maken.
Hij blijft niet toegewezen. Met aller boven geschreven programma's kan ik de ruimte dan ook niet toewijzen.
En via schijfbeheer van windows zelf kan ik alleen eigenschappen bekijken....
Hebben jullie enig idee? of ervaringen voor het benader baar maken van deze ruimte?
En nee een andere partitie ruimte groter maken lukt ook niet.
Ik werk met Windows 10.
Hoop dat iemand me weer verder op weg helpt...
Ik heb naar mijn mening al alles geprobeerd, maar ik weet het echt nie meer....
Want een ruimte van 800gb wat ik niet kan gebruiken vind ik toch zonde.
Want als een Hdd stuk is, dan zou je deze toch compleet niet meer moeten kunnen benaderen?
Mochten jullie meer gegevens nodig hebben hoor ik wel wat jullie nog meer moeten weten.
Ik zit met het volgende probleem:
(ik heb echt het forum door geplozen, gegoogled, maar mijn issue nie terug gevonden...,)
Mijn PC, heeft 3 schijfen,
schijf 1 (SSD) - Windows
schijf 2 - Opslag - 2 partitie's
schijf 3 - Opslag - 3 partitie's (3TB schijf)
Het betreft schijf 3.
door onbekende reden kan ik 1 van de partitie's niet meer bereiken.
Ik heb er vrede mee dat de data die er opstand niet meer terug te halen is. Ondanks dat data recovery, Magic partition recovery, minitool partition wizard, easeUS Partition Master allemaal de data wel zien.
Format all, delete al partities en nieuwe partities aanmaken... maar helaas. er blijft continu 800gb niet toegewezen en kan er niks mee......
Maar wat ook niet lukt is de schijf benaderbaar maken.
Hij blijft niet toegewezen. Met aller boven geschreven programma's kan ik de ruimte dan ook niet toewijzen.
En via schijfbeheer van windows zelf kan ik alleen eigenschappen bekijken....
Hebben jullie enig idee? of ervaringen voor het benader baar maken van deze ruimte?
En nee een andere partitie ruimte groter maken lukt ook niet.
Ik werk met Windows 10.
Hoop dat iemand me weer verder op weg helpt...
Ik heb naar mijn mening al alles geprobeerd, maar ik weet het echt nie meer....
Want een ruimte van 800gb wat ik niet kan gebruiken vind ik toch zonde.
Want als een Hdd stuk is, dan zou je deze toch compleet niet meer moeten kunnen benaderen?
Mochten jullie meer gegevens nodig hebben hoor ik wel wat jullie nog meer moeten weten.