Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name voor studie (internet, programmeren) daarnaast moeten spellen zoals Company of Heroes 2 op high settings met >50fps te spelen zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max. €700.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een pc samenstellen voor de beste prijs/kwaliteit verhouding. Met een SSD (>=240GB) voor het besturingssysteem en een veelgebruikte programma's. Daarnaast zijn energiezuinigheid en geluidsniveau van belang. Ten slotte moet het moederboord mogelijkheid bieden tot uitbreiding/future proof (Betere CPU/GPU).
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou jullie willen vragen om het voorgestelde systeem te bekijken en eventueel onderdelen aan te raden met een beter prijs/kwaliteit verhouding. Tevens zou ik het fijn vinden als er naar compatibiliteit gekeken kan worden.
Alvast bedankt!
Met name voor studie (internet, programmeren) daarnaast moeten spellen zoals Company of Heroes 2 op high settings met >50fps te spelen zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max. €700.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een pc samenstellen voor de beste prijs/kwaliteit verhouding. Met een SSD (>=240GB) voor het besturingssysteem en een veelgebruikte programma's. Daarnaast zijn energiezuinigheid en geluidsniveau van belang. Ten slotte moet het moederboord mogelijkheid bieden tot uitbreiding/future proof (Betere CPU/GPU).
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou jullie willen vragen om het voorgestelde systeem te bekijken en eventueel onderdelen aan te raden met een beter prijs/kwaliteit verhouding. Tevens zou ik het fijn vinden als er naar compatibiliteit gekeken kan worden.
Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 191,95 | € 191,95 |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING | € 134,50 | € 134,50 |
| 1 | WD Green SATA 3 Gb/s, 500GB | € 41,90 | € 41,90 |
| 1 | BitFenix Comrade Zwart | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Crucial CT102464BA160B | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | be quiet! System Power 7 400W | € 43,- | € 43,- |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 64,90 | € 64,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 596,10 | |