Ik heb hier een laptop (1 jaar oud) die sinds een maand over is op Windows 10. geupdatet via de tool met behoud van alle gegevens.
Nu heb ik sinds een aantal dagen dat er niet meer mee te werken valt. Via taakbeheer is het enige waarneembare probleem dat de hardeschijf 100% in gebruik is. Tevens brand het HDD activiteitslampje continu, dus blijkbaar is de laptop ergens flink druk mee.
Wat heb ik gedaan:
Iemand een suggestie, voordat ik windows 10 er helemaal af haal en een clean installatie ga doen?
Nu heb ik sinds een aantal dagen dat er niet meer mee te werken valt. Via taakbeheer is het enige waarneembare probleem dat de hardeschijf 100% in gebruik is. Tevens brand het HDD activiteitslampje continu, dus blijkbaar is de laptop ergens flink druk mee.
Wat heb ik gedaan:
- Mcaffe verwijderd. (licentie bijna verlopen en is voor zover ik weet niet het lichtste pakket.
- superantispyware, malwarebytes gedraaid en niets gevonden anders dan wat tracking cookies
- ccleaner gedraaid, register geschoond en overbodige programma's verwijderd
- bepaalde notificatie uitgeschakeld
- harde schijf info opgezocht en de hdd is healty
- Als ik in veilige modus opstart werkt de laptop wel gewoon. Terug naar een normale modus is het weer 100% hdd gebruik.
Iemand een suggestie, voordat ik windows 10 er helemaal af haal en een clean installatie ga doen?