iPad slaat geen adressen van bezochte websites op

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edu78
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:07
Ik heb een probleem op mijn iPad die ik maar niet opgelost krijg: Safari slaat geen internetadressen op waardoor ik bijvoorbeeld Tweakers.net altijd voluit moet intikken in plaats van alleen 'tw' en door te klikken op de suggestie die dan verschijnt. Heb vanalles geprobeerd en zelfs alle instellingen gereset, maar zonder resultaat.

Als ik nu begin te typen in de adresbalk, krijg ik alleen de opties 'Zoek met Google' en 'Zoek op site'.

Verder slaat ie geen cookies op en moet ik ook wachtwoorden vaak opnieuw intikken.

Iemand een oplossing?

PS: ik heb een Air 2 met iOS 9.2.1. Safari-suggesties en cookies opslaan staan aan en niet-volgen staat uit.

[ Voor 8% gewijzigd door Edu78 op 23-01-2016 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

Slapen is een hobby

Instellingen > Safari > blokkeer cookies > alleen van sites die ik bezoek. Dat is de default setting, hoe staat die ingesteld?

De rest is vrije tijd. Breathe in breathe out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edu78
GerardVanAfoort schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 13:12:
Instellingen > Safari > blokkeer cookies > alleen van sites die ik bezoek. Dat is de default setting, hoe staat die ingesteld?
Staat nu op 'Sta altijd toe'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

Slapen is een hobby

Heb je nog een iPhone of iPad op dezelfde Apple-ID die misschien met deze Safari instellingen conflicteren?
En kijk ook even bij de instellingen van iCloud Drive of Safari daar aanstaat, daarmee heb ik ook weleens een soortgelijk issue als jou gehad met iOS 9 public bèta.

[ Voor 45% gewijzigd door GerardVanAfoort op 23-01-2016 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edu78
Nee, heb alleen een iPad.

iCloud Drive stond uit. Die heb ik aangezet en Safari daarbinnen ook. Maar dat helpt helaas ook niet, ook niet na een keer opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:19
Heb je Prive modus aanstaan? Dit zie je snel of je een donker of licht thema hebt bij je Safari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edu78
Dat was het! Had wel over die privé modus gelezen, maar dacht dat ik hem uit had staan door de optie 'niet volgen' niet aan te vinken. Blijkbaar blijft dat aan staan als je alle instellingen reset (wat ik dus gedaan heb).

Heel erg bedankt. Dat surft een stuk prettiger!

Mag een slotje op!

[ Voor 17% gewijzigd door Edu78 op 23-01-2016 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:19
Soms is het zo makkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

Slapen is een hobby

Denk dat dan ook bij iCloud Safari setting wordt onthouden, wist ik niet. Gelukkig is het opgelost!

Pagina: 1