Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

van almere naar utrecht

Pagina: 1
Acties:
  • 527 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan een nieuwe baan aannemen in utrecht

Nu is mijn vraag, is het te doen vanuit naar Almere naar utrecht met de auto en uiteraard terug

Alle reacties

• Erik82
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-09 18:07
Ja wel file, treinverbinding is prima btw

Verwijderd

Topicstarter
Veel file?

Als ik bijv om 7 uur vertrek, is het dan te doen of sta ik dan ook al vast.
En hoe staat het om 17.00 uur?

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:21

RvL

7 uur is te laat, 17 uur al helemaal. Wil hé de spits voor blijven moet je vaak tussen 6 en half 7 vertrekken

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 12:37:
Veel file?

Als ik bijv om 7 uur vertrek, is het dan te doen of sta ik dan ook al vast.
En hoe staat het om 17.00 uur?
Wat dacht je ervan om gewoon eens op een willekeurige Dinsdag die route te gaan rijden op de door jou aangegeven tijden? :/

Verwijderd

Topicstarter
zou kunnen, maar ik werk op de dinsdag ( in lelystad), en moet deze aankomende week de beslissing gaan nemen ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:35
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 13:13:
zou kunnen, maar ik werk op de dinsdag ( in lelystad), en moet deze aankomende week de beslissing gaan nemen ;)
Dan heb je dus nog maandag, woensdag, donderdag en misschien zelfs vrijdag om het uit te proberen. Of mis ik iets? :)

The devil is in the details.

Verwijderd

vrijdag ochtend is niet representatief dan is het vaak altijd wel rustig.
vrijdagavond daarentegen is weer precies andersom.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Waar in Almere en waar in Utrecht?

Nogal relevant voor een goed antwoord, Almere-Poort <-> Overvecht kan zomaar gemiddeld meer dan uur schelen met reistijd Almere-Buiten <-> Langerak (of trouwens hartje centrum). Bovendien ook bepalend voor in hoeverre OV een realistisch alternatief is.

Als je bij een station in Almere woont en je werkt op loopafstand van CS, om maar extreem voorbeeld te noemen, ben je krankzinnig bezig als je alsnog met auto gaat.

Oslik blyat! Oslik!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Eerst graag eens laten zien wat je zelf hebt gedaan om tot een antwoord te komen. Welke sites heb je bekeken, welke routes gezien etc. etc. Een vraag droppen is niet de bedoeling, een vraag stel je als je er zelf niet uitkomt
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.