Ik heb als voorstel een optie om verder te gaan in het topic waar je gebleven was. Erg handig bij "grote" topics.
Bijvoorbeeld horloge forum heeft dit.
Je bedoeld op het gekleurde text ballonnetje klikken voor een topic titel?Paultje3181 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 08:39:
Ik heb als voorstel een optie om verder te gaan in het topic waar je gebleven was. Erg handig bij "grote" topics.
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Intentionally left blank
Smiling as the shit comes down...
De topics waar sinds je vorige bezoek aan de site (met een idle timer, ik meende dat die op een kwartier staat) niet meer is gepost zijn grijs in de topiclijsten (subforums, active topics, posthistorie)Paultje3181 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 12:44:
Nice! Ballonnetjes kende ik overigens niet...
Om die lijst nog wat langer te maken: Als ik de cookies van tweakers.net en van gathering.tweakers.net bekijk dan lijkt alleen het veld "tc" te verschillen (en als dat de tijd is waarop ik de laatste pageview heb gedaan dan is dat best logisch). Is het mogelijk voor de waarde waarop de gekleurde foldertjes op zijn gebaseerd (waarschijnlijk LastVisit?) onderscheid te maken tussen het forum en de rest?crisp schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 11:46:
Dit is een van de dingen die al op onze eigen (lange) wenslijst staat
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
tc wordt alleen voor de frontpage gebruikt, het forum gebruikt een eigen timestamp die in je sessie is opgeslagen. Dat onderscheid is er dus alPaul schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 13:21:
[...]
De topics waar sinds je vorige bezoek aan de site (met een idle timer, ik meende dat die op een kwartier staat) niet meer is gepost zijn grijs in de topiclijsten (subforums, active topics, posthistorie)
[...]
Om die lijst nog wat langer te maken: Als ik de cookies van tweakers.net en van gathering.tweakers.net bekijk dan lijkt alleen het veld "tc" te verschillen (en als dat de tijd is waarop ik de laatste pageview heb gedaan dan is dat best logisch). Is het mogelijk voor de waarde waarop de gekleurde foldertjes op zijn gebaseerd (waarschijnlijk LastVisit?) onderscheid te maken tussen het forum en de rest?
Als ik nu (bijvoorbeeld) iets opzoek op de Pricewatch voor mijn werk, dan schopt het mijn privé volgen van forumtopics door de war
Intentionally left blank
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq