Geluid werkt ineens niet meer?

Pagina: 1
Acties:

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18-01 12:46
Hey, Ik hoop dat ik hier goed zit voor mijn vraag. Ik heb een nieuwe pc geassembleerd, ondertussen werkt alles perfect en heb ik al het een en ander op de pc gedaan. Nu moest ik de kast wat verschuiven hierdoor heb ik de kabels er uit gehaald, daarna opnieuw er in gedaan. Nu heb ik geen geluid meer, wat wel werkt is de hoofdtelefoon voor in de pc steken en dan op test drukken. Dan krijg ik zo'n test piepje in mijn hoofdtelefoon maar meer ook niet.

Nu snap ik er helemaal niets meer van, kapot kan het allemaal niet zijn alleen werkt het ineens niet meer. Kabels verwisselen heb ik ondertussen ook geprobeerd. Ik hen een monitor met speakers ingebouwd, die gebruik ik voor 'normale' dingen en de headset voor gamen. Verder heb ik niks aangesloten, de monitor is 1 kabel van de monitor naar de achteraansluiting in de pc(groen op groen). Headset doe ik voor in de pc.

Hopelijk kan iemand mij verder helpen, ik snap hier namelijk echt helemaal niks van..
Alvast bedankt

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

gewoon blinde gok, je geluid wordt via hdmi uitgestuurd. ff default geluidkaart instellen

Iperf

• kevin12
Fish schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 00:14:
gewoon blinde gok, je geluid wordt via hdmi uitgestuurd. ff default geluidkaart instellen
ik hen een hdmi van het beeldscherm naar de videokaart lopen. Default geluidkaart instellen, hoe doe ik dat precies?

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ik ga een biertje pakken en jij gaat ff googlen. als je het over 15 minuten nog niet hebt gevonden zeg het dan maar dan zoek ik wel een youtube video ofzo op.

tip (voor windows) start Afbeeldingslocatie: https://cdn2.iconfinder.com/data/icons/metro-uinvert-dock/128/OS_Windows_8.png en sound intypen

[ Voor 18% gewijzigd door Fish op 23-01-2016 00:34 ]

Iperf

• kevin12
Fish schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 00:32:
Ik ga een biertje pakken en jij gaat ff googlen. als je het over 15 minuten nog niet hebt gevonden zeg het dan maar dan zoek ik wel een youtube video ofzo op.

tip (voor windows) start [afbeelding] en sound intypen
http://imgur.com/a/FSL3a

edit: heb alles al als standaard ingesteld/uitgeschakeld/getest. Bij beeldscherm testen krijg ik wel gewoon geluid uit het beeldscherm zelf

edit 2": ik kan wel janken.. het werkt, alles uitgeschakeld en beeldscherm als enige ingeschakeld

edit 3: bedankt! die optie had ik zelf nog niet gevonden waar ik moest zoeken ;), geniet van je biertje haha

[ Voor 27% gewijzigd door kevin12 op 23-01-2016 00:50 ]

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Alles gaat er digitaal uit zo te zien

"Geluidskaart" weer aan zetten (enable)

en rechtsklikken en op default zetten

[ Voor 3% gewijzigd door Fish op 23-01-2016 00:55 ]

Iperf

Pagina: 1