Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil deze pc voor mijn broertje samenstellen zodat hij Oldschool Runescape kan spelen. Hij heeft een PS4 dus de echte games speelt hij daarop. Verder gaat hij de pc gebruiken voor school. De standaard dingen als Word/excel/powerpoint Browsen op 't web. Youtube videos bekijken. Gewoon het dagelijks gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst onder de 200 euro. Maar 250euro word wel 't limiet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
We hebben al een muis/toetsenbord en een scherm met speakers. Dus puur alleen 't pc zelf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart hoeft niet. We willen de "videokaart" van de processor gebruiken. Deze moet genoeg zijn voor het gebruik die hij wilt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zo goedkoop mogelijk met 't beste prestatie mogelijk voor dat geld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou alle hulp erg op prijs stellen. Ik heb deze lijst samengesteld. Weet niet of het zo goed is, of er plek is voor verbeteringen etc. Ik hoor het graag van de pro's.
Ik wil de behuizing van zijn oude pc gebruiken. De Hp Compaq DC7800 behuizing. Mini Atx is dat volgens mij?
Ik wil deze pc voor mijn broertje samenstellen zodat hij Oldschool Runescape kan spelen. Hij heeft een PS4 dus de echte games speelt hij daarop. Verder gaat hij de pc gebruiken voor school. De standaard dingen als Word/excel/powerpoint Browsen op 't web. Youtube videos bekijken. Gewoon het dagelijks gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst onder de 200 euro. Maar 250euro word wel 't limiet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
We hebben al een muis/toetsenbord en een scherm met speakers. Dus puur alleen 't pc zelf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart hoeft niet. We willen de "videokaart" van de processor gebruiken. Deze moet genoeg zijn voor het gebruik die hij wilt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zo goedkoop mogelijk met 't beste prestatie mogelijk voor dat geld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou alle hulp erg op prijs stellen. Ik heb deze lijst samengesteld. Weet niet of het zo goed is, of er plek is voor verbeteringen etc. Ik hoor het graag van de pro's.
Ik wil de behuizing van zijn oude pc gebruiken. De Hp Compaq DC7800 behuizing. Mini Atx is dat volgens mij?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD A8-7600 Boxed | € 86,95 | € 86,95 |
1 | Gigabyte F2A88XM-D3H | € 59,33 | € 59,33 |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 35,95 | € 35,95 |
1 | be quiet! System Power 7 300W | € 33,95 | € 33,95 |
1 | Kingston SSDNow V300 60GB | € 39,95 | € 39,95 |
1 | HP Compaq DC7800 (GQ647AW) | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 256,13 |
[ Voor 16% gewijzigd door piqueno11 op 22-01-2016 23:16 ]
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2