Beste Tweakers,
Ik zit er al een poos over na te denken om een laptop aan te schaffen.
Ik werk nu op een PC met Windows 10.
Ik heb altijd gezegd dat mijn volgende computer een Apple gaat zijn. Omdat ik nu een aantal keer met een Mac heb mogen werken en ik dit als enorm fijn heb ervaren. Het enige jammer is dat ze zo prijzig zijn.
In mijn verdere zoektocht naar een laptop kwam ik voorbij een apparaat wat me wel interessant lijkt. Namelijk een Chromebook. Ik vraag me alleen af of dit wel het juiste apparaat is voor de taken die ik wil doen.
Wat wil ik er mee gaan doen?
Ik wil er mee gaan internetten, huishoudelijke taken als administratie en het leren metselen van websites (doe ik nu via Codecademy). Veel meer dan dat zal ik er niet op gaan doen.
Dus mijn vraag is eigenlijk het volgende.
Is een Chromebook voldoende voor mij? Zo ja, welke raden jullie me aan?
(Ik zat in het geval van een Chromebook zelf te denken aan deze.
http://tweakers.net/price...cb30-b-104/specificaties/.
Ik dank jullie alvast voor het mee denken.
Groeten,
Transfarmer.
Ik zit er al een poos over na te denken om een laptop aan te schaffen.
Ik werk nu op een PC met Windows 10.
Ik heb altijd gezegd dat mijn volgende computer een Apple gaat zijn. Omdat ik nu een aantal keer met een Mac heb mogen werken en ik dit als enorm fijn heb ervaren. Het enige jammer is dat ze zo prijzig zijn.
In mijn verdere zoektocht naar een laptop kwam ik voorbij een apparaat wat me wel interessant lijkt. Namelijk een Chromebook. Ik vraag me alleen af of dit wel het juiste apparaat is voor de taken die ik wil doen.
Wat wil ik er mee gaan doen?
Ik wil er mee gaan internetten, huishoudelijke taken als administratie en het leren metselen van websites (doe ik nu via Codecademy). Veel meer dan dat zal ik er niet op gaan doen.
Dus mijn vraag is eigenlijk het volgende.
Is een Chromebook voldoende voor mij? Zo ja, welke raden jullie me aan?
(Ik zat in het geval van een Chromebook zelf te denken aan deze.
http://tweakers.net/price...cb30-b-104/specificaties/.
Ik dank jullie alvast voor het mee denken.
Groeten,
Transfarmer.