Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardbol_23564
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-07 22:08
Hallo,

Dit is waarschijnlijk mijn eerste post sinds de jaren dat ik nieuwsberichten op tweakers lees. Maar omdat hier zo een vibrante gemeenschap is, dacht ik mijn vraag hier te plaatsen en ook beginnen gebruik te maken van het forum.

Mijn situatie: Ik heb op het werk een evohome (2013 model) geïnstalleerd. Op elke radiator die door de evohome gemanipuleerd moet worden hangt een evohome radiator schakelaar die bij het systeem hoort (16 stuks). Er hangt op elk verdiep in de kantoorruimtes een ruimtesensor waarmee collega's de temperatuur van die ruimte kunnen aanpassen. De evohome heeft nog geen verbinding met de ketel omdat bij aansluiting vandaag enkele problemen bleken vanwege dat ons systeem er wat complex uitzag. De radiatoren zijn oude danfoss.

Ze problem: ik merkte op dat de temperatuur van de radiatoren niet wordt aangepast door de koppen. De ketel geeft zijn warm water door naar de radiatoren, en die laatsten branden gewoon op maximumtemperatuur (25 graden) zonder dat de temperatuur van de kop wordt gerespecteerd, want deze worden juist aangestuurd door de evohome thermostaat en de ruimtesensoren.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?