Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem moet vooral spellen zoals CS:GO en league of legends aankunnen, en Witcher 3 op vrij hoge settings kunnen spelen. Ook gebruik ik Adobe(Ps en premier), en Autodesk inventor af en toe.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 800 en de 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb de meeste benodigdheden al behalve een toetsenbord; hier heb ik zelf al research naar gedaan en zit toch naar de mechanische kant te kijken (mx brown). Kleine toetsenborden worden geprefereerd
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Na 1 systeem met een amd kaart te bezitten wil ik toch de nvidia kant opgaan(hoeft niet perse). SSD is een must, heb nu een laptop die over een SSD beschikt en ik vind het ideaal. CD-drive hoeft niet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Beetje stille set-up, heb namelijk iemand recht boven me slapen. En als de prijs rond de 800 blijft zitten zou ik er nog een mooie monitor bij kunnen kopen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Uh... advies? een mooi lijstje die ik kan gebruiken?
Hieronder iets wat ik zelf gevonden heb:
Alvast bedankt!
Het systeem moet vooral spellen zoals CS:GO en league of legends aankunnen, en Witcher 3 op vrij hoge settings kunnen spelen. Ook gebruik ik Adobe(Ps en premier), en Autodesk inventor af en toe.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 800 en de 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb de meeste benodigdheden al behalve een toetsenbord; hier heb ik zelf al research naar gedaan en zit toch naar de mechanische kant te kijken (mx brown). Kleine toetsenborden worden geprefereerd
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Na 1 systeem met een amd kaart te bezitten wil ik toch de nvidia kant opgaan(hoeft niet perse). SSD is een must, heb nu een laptop die over een SSD beschikt en ik vind het ideaal. CD-drive hoeft niet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Beetje stille set-up, heb namelijk iemand recht boven me slapen. En als de prijs rond de 800 blijft zitten zou ik er nog een mooie monitor bij kunnen kopen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Uh... advies? een mooi lijstje die ik kan gebruiken?
Hieronder iets wat ik zelf gevonden heb:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 191,95 | € 191,95 |
1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 80,95 | € 80,95 |
1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 363,95 | € 363,95 |
1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 69,95 | € 69,95 |
1 | Fractal Design Define S | € 77,95 | € 77,95 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 84,91 | € 84,91 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 869,66 |
Alvast bedankt!