Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een 55 inch tv. Ik twijfel nog tussen een Ultra HD of Full HD
Wat is je budget?
MIjn budget is ongeveer 1300 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil er gewoon lekker tv mee kijken, netflix, filmpjes eventueel blue ray.. en misschien in de toekomst een console erop aansluiten
Wat heb je zelf al gevonden?
IK heb zelf 2 tv's gevonden, namelijk de pricewatch: LG 55UF800V Zwart en de pricewatch: Samsung UE55JU6400K Zwart
-edit-
deze ook gevonden, maar is nogal buggy lees ik
pricewatch: Sony Bravia KDL-55W805C Zwart
of is dit al verholpen?
en is android op een tv echt een meerwaarde?
Welke vragen heb je hier nog over?
De LG staat momenteel te koop voor 1299 bij de mediamarkt en de Samsung voor 1199. Ik heb ze zonet bekeken in de winkel en het beeld vind ik mooi bij beide toestellen. Alleen de LG heeft een mooiere vorm en betere speakers. En ik dacht dat de Samsung een 100hz paneel heeft, maar blijkbaar heeft deze een 50hz?
Als jullie nog andere tv's hebben of tips.. graag
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een 55 inch tv. Ik twijfel nog tussen een Ultra HD of Full HD
Wat is je budget?
MIjn budget is ongeveer 1300 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil er gewoon lekker tv mee kijken, netflix, filmpjes eventueel blue ray.. en misschien in de toekomst een console erop aansluiten
Wat heb je zelf al gevonden?
IK heb zelf 2 tv's gevonden, namelijk de pricewatch: LG 55UF800V Zwart en de pricewatch: Samsung UE55JU6400K Zwart
-edit-
deze ook gevonden, maar is nogal buggy lees ik
pricewatch: Sony Bravia KDL-55W805C Zwart
of is dit al verholpen?
en is android op een tv echt een meerwaarde?
Welke vragen heb je hier nog over?
De LG staat momenteel te koop voor 1299 bij de mediamarkt en de Samsung voor 1199. Ik heb ze zonet bekeken in de winkel en het beeld vind ik mooi bij beide toestellen. Alleen de LG heeft een mooiere vorm en betere speakers. En ik dacht dat de Samsung een 100hz paneel heeft, maar blijkbaar heeft deze een 50hz?
Als jullie nog andere tv's hebben of tips.. graag
[ Voor 9% gewijzigd door Aggressor op 22-01-2016 21:16 ]