Na een dik jaar vol plezier met mijn Samsung Note 4 heeft hij sinds deze week aardige kuren. Hij loopt continu vast of herstart zichzelf. Ik denk zo'n 20 keer per dag. Inmiddels al een factory reset gedaan, maar helaas zonder resultaat. Dus ik vandaag naar de vodafone winkel waar die gekocht is. Deze hebben ook een eigen samsung reparatie dienst instore wat natuurlijk super handig is.Ze hebben daar ter plekke nieuwe software erop gezet met de hoop dat het probleem dan was opgelost. Helaas...
Na een uurtje (toen ik weer thuis was) begon het weer van voor af aan.
Maar nu komt het ingewikkelde gedeelte. Ik heb al 9 maanden een barst in mijn telefoon. Hoe die daar komt weet ik niet, maar heb er nooit last van gehad. Alleen nu zeggen de jongen van vodafone dat als ze het toestel willen laten repareren of vervangen (als het idd het moederbord is wat de jongen van Vodafone dacht) moet eerst mijn scherm gemaakt worden.
Dus als mijn scherm niet kapot was dan had ik waarschijnlijk zo een nieuw toestel gehad, maar door de barst willen ze dit eerst gerepareerd zien voordat ze van samsung een nieuw toestel geclaimd kan worden. De kosten van het scherm maken zijn bij hun tussen de € 250 en € 300!
Wat moet ik nou doen?
Na een uurtje (toen ik weer thuis was) begon het weer van voor af aan.
Maar nu komt het ingewikkelde gedeelte. Ik heb al 9 maanden een barst in mijn telefoon. Hoe die daar komt weet ik niet, maar heb er nooit last van gehad. Alleen nu zeggen de jongen van vodafone dat als ze het toestel willen laten repareren of vervangen (als het idd het moederbord is wat de jongen van Vodafone dacht) moet eerst mijn scherm gemaakt worden.
Dus als mijn scherm niet kapot was dan had ik waarschijnlijk zo een nieuw toestel gehad, maar door de barst willen ze dit eerst gerepareerd zien voordat ze van samsung een nieuw toestel geclaimd kan worden. De kosten van het scherm maken zijn bij hun tussen de € 250 en € 300!
Wat moet ik nou doen?