Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Dit zal voornamelijk internetten zijn, maar eventueel photoshop, Illustrator en InDesign kan ook
Spelletjes zoals Minecraft, World of Tanks moet hij wel aankunnen! Is dat mogelijk?
Dit zal voornamelijk internetten zijn, maar eventueel photoshop, Illustrator en InDesign kan ook
Spelletjes zoals Minecraft, World of Tanks moet hij wel aankunnen! Is dat mogelijk?
Wat is je budget?
Mijn budget is maximaal 750 (dit is echt mijn max!)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
In principe zal hij niet vaak worden meegenomen. Eventueel naar de woonkamer, bed of mijn werk
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb niet echt bepaald een voorkeur voor een merk. Wel is mijn oog gevallen op de Zenbook (719,-) van Asus
eisen:
- 1920 x 1080p IPS (eventueel 1366 x 768 mogelijk, maar dan wel met een goede kleurweergave)
- 8GB RAM (is dit perse nodig of volstaat 4GB?
- goede accuduur (ik ben laptops gewend die maximaal 3 uur meegaan) Dus dit zou geen probleem moeten zijn.
Eventueel:
- verlicht toetsenbord
Wat ga je met je laptop doen?
Wat is je budget?
Mijn budget is maximaal 750 (dit is echt mijn max!)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
In principe zal hij niet vaak worden meegenomen. Eventueel naar de woonkamer, bed of mijn werk
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb niet echt bepaald een voorkeur voor een merk. Wel is mijn oog gevallen op de Zenbook (719,-) van Asus
eisen:
- 1920 x 1080p IPS (eventueel 1366 x 768 mogelijk, maar dan wel met een goede kleurweergave)
- 8GB RAM (is dit perse nodig of volstaat 4GB?
- goede accuduur (ik ben laptops gewend die maximaal 3 uur meegaan) Dus dit zou geen probleem moeten zijn.
Eventueel:
- verlicht toetsenbord
[ Voor 9% gewijzigd door Knamix op 22-01-2016 20:51 ]