Beste mensen,
Ik ben een nieuwe high end pc aan't samenstellen en heb werkelijk waar geen idee waar ik op moet letten bij het uitkiezen van een nieuwe behuizing.
Ik heb graag een neutrale kleur (zwart ofzo) en een strakke vormgeving, maar dat is nogal smaakafhankelijk.
Concreter is wat ik er in kwijt wil en of het gaat passen. En dat is lastig te zien in de pricewatch.
Ik zoek een?
Mooie behuizing
Wat is je budget?
maximaal 120 euro, maar goedkoper mag ook
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Neutraal, maar liefst geen stofhap ding (dus dicht zou fijn zijn) en met goede ruimte voor mijn hardware (zie hieronder)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hier mijn wenslijstje
gallery: BasieP
En er komt nog extra in (neem ik mee van oude pc):
- PCI geluidskaart
- 3x een SATA HDD 3.5"
Ow btw:
Ik snap dat er vet veel mogelijkheden zijn. Waar het mij om gaat is dat ik straks niet met een kast aankom van 120 euro en ik er bij het in elkaar zetten achter kom dat het niet past. Of dat de kabeltjes zo ruk komen te liggen dat ik dingen aan de kant moet gaan duwen ofzo
Ik ben een nieuwe high end pc aan't samenstellen en heb werkelijk waar geen idee waar ik op moet letten bij het uitkiezen van een nieuwe behuizing.
Ik heb graag een neutrale kleur (zwart ofzo) en een strakke vormgeving, maar dat is nogal smaakafhankelijk.
Concreter is wat ik er in kwijt wil en of het gaat passen. En dat is lastig te zien in de pricewatch.
Ik zoek een?
Mooie behuizing
Wat is je budget?
maximaal 120 euro, maar goedkoper mag ook
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Neutraal, maar liefst geen stofhap ding (dus dicht zou fijn zijn) en met goede ruimte voor mijn hardware (zie hieronder)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hier mijn wenslijstje
gallery: BasieP
En er komt nog extra in (neem ik mee van oude pc):
- PCI geluidskaart
- 3x een SATA HDD 3.5"
Ow btw:
Ik snap dat er vet veel mogelijkheden zijn. Waar het mij om gaat is dat ik straks niet met een kast aankom van 120 euro en ik er bij het in elkaar zetten achter kom dat het niet past. Of dat de kabeltjes zo ruk komen te liggen dat ik dingen aan de kant moet gaan duwen ofzo
[ Voor 13% gewijzigd door BasieP op 22-01-2016 17:43 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.