Ik ben van plan om op korte termijn een andere telefoon te gaan nemen. Huidige telefoon is een Experia E1 en deze blijkt niet echt toereikend te zijn voor mijn gebruik.
Dus:
Ik zoek een smartphone waarmee ik kan multitasken. Daarmee bedoel ik niet een server draaien, media bewerken en game tegelijk, maar ik zou het wel fijn vinden om Spotify/muziekspeler aan te hebben en ondertussen te kunnen browsen en te switchen naar Viber of Whatsapp zonder dat de muziek hapert. Ook is het fijn als de telefoon een groot intern opslaggeheugen heeft, omdat er wel wat apps zijn die ik wel eens gebruik. Ook de camera moet beter zijn dan die van huidige telefoon, daarbij denk ik aan zo'n 8 Megapixel, met flitser. Ook zou het leuk zijn als hij een front camera heeft, maar kan weggelaten worden als de prijs het niet toelaat. Optioneel: dualsim.
Het budget is in dit geval een schatting, ik schat dat rond de 200,00 wel goed genoeg moet zijn.
Mag ook hoger maar in geen geval meer dan 300,00.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om te communiceren uiteraard(Chat maar ook voip en videochat(Skype)). Ook mailen, browsen, muziek, beetje navigatie en wat foto's en filmpjes maken en bekijken(liefst HD). Ook wil ik uiteraard klaar zijn voor de toekomst, hij moet dus 4G ondersteunen. 4G+ is leuk als de prijs het toelaat.
Nog wat puntjes(samengevat)[als de prijs het toelaat]:
-Wifi ac zou fijn zijn
-(spat)waterdicht, heb daar ooit een ongelukje mee gehad en liever nooit meer!
-geen zwakke behuizing (moet tegen wat vallen kunnen) of geknakt scherm bij beetje buigen/druk.
-Zo toekomstbestendig mogelijk aangezien ik hiermee 3 a 4 jaar probeer te doen.
-Een batterij waarmee je (uiteraard met lage helderheid) meer dan een dag bereikbaar kan zijn op verschillende manieren.
-Camera met flitser
-Uitbreidbaar met sdkaart slot
-dual sim
-4G, 4G+ is natuurlijk leuk als het erbij zit maar gezien de prijs geen must.
-Goede kwaliteit geluid
-Liefst een OS met zo min mogelijk bloatware.
-Mag tweedehands!
Ik heb zelf al gevonden
1. Samsung S4(tweedehands tussen 125-190)
2. Samsung S4 Mini(tweedehands tussen 100-150)
Dus:
Ik zoek een smartphone waarmee ik kan multitasken. Daarmee bedoel ik niet een server draaien, media bewerken en game tegelijk, maar ik zou het wel fijn vinden om Spotify/muziekspeler aan te hebben en ondertussen te kunnen browsen en te switchen naar Viber of Whatsapp zonder dat de muziek hapert. Ook is het fijn als de telefoon een groot intern opslaggeheugen heeft, omdat er wel wat apps zijn die ik wel eens gebruik. Ook de camera moet beter zijn dan die van huidige telefoon, daarbij denk ik aan zo'n 8 Megapixel, met flitser. Ook zou het leuk zijn als hij een front camera heeft, maar kan weggelaten worden als de prijs het niet toelaat. Optioneel: dualsim.
Het budget is in dit geval een schatting, ik schat dat rond de 200,00 wel goed genoeg moet zijn.
Mag ook hoger maar in geen geval meer dan 300,00.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om te communiceren uiteraard(Chat maar ook voip en videochat(Skype)). Ook mailen, browsen, muziek, beetje navigatie en wat foto's en filmpjes maken en bekijken(liefst HD). Ook wil ik uiteraard klaar zijn voor de toekomst, hij moet dus 4G ondersteunen. 4G+ is leuk als de prijs het toelaat.
Nog wat puntjes(samengevat)[als de prijs het toelaat]:
-Wifi ac zou fijn zijn
-(spat)waterdicht, heb daar ooit een ongelukje mee gehad en liever nooit meer!
-geen zwakke behuizing (moet tegen wat vallen kunnen) of geknakt scherm bij beetje buigen/druk.
-Zo toekomstbestendig mogelijk aangezien ik hiermee 3 a 4 jaar probeer te doen.
-Een batterij waarmee je (uiteraard met lage helderheid) meer dan een dag bereikbaar kan zijn op verschillende manieren.
-Camera met flitser
-Uitbreidbaar met sdkaart slot
-dual sim
-4G, 4G+ is natuurlijk leuk als het erbij zit maar gezien de prijs geen must.
-Goede kwaliteit geluid
-Liefst een OS met zo min mogelijk bloatware.
-Mag tweedehands!
Ik heb zelf al gevonden
1. Samsung S4(tweedehands tussen 125-190)
2. Samsung S4 Mini(tweedehands tussen 100-150)
[ Voor 30% gewijzigd door timmie1 op 22-01-2016 21:57 ]
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?