Nieuwe videokaart en oude ook nog netjes werkend late zien

Pagina: 1
Acties:

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:25
Vraagje ik heb momenteel een Asus Mars 960 in mij systeem draaien, nu komt er morgen een MSI 970 gtx in.
En wil dan ook alle drivers weer netjes aanpassen, nu wordt de huidige kaart maandag opgehaald.
Kan ik dan de kaart er weer insteken zonder problemen als ik de oude drivers verwijderd heb, en gewoon werkend kan laten zien aan de koper?

Ze zijn bijde van NVIDIA mocht dat een voordeel hebben.....
Of is dat nu totaal niet handig en schop ik zo het systeem weer in de war?

Carpe scrotum

• KappaRoss
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-03-2025
Maakt niks uit, als je van Nvidia naar AMD gaat, dan pas krijg je problemen met drivers. Bij AMD -> AMD en Nvidia -> Nvidia heb je dat niet.

• foxtrot81
KappaRoss schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:49:
Maakt niks uit, als je van Nvidia naar AMD gaat, dan pas krijg je problemen met drivers. Bij AMD -> AMD en Nvidia -> Nvidia heb je dat niet.
Oke thanks daar maakte ik me idd zorgen over, maar dan is het dus geen probleem.

Carpe scrotum

Verwijderd

Zoals gezegd kan je de 970 er zo inprikken.
Welke voeding heb je nu in je systeem? Een 970 vraagt wel wat meer dan een 960.

• KappaRoss
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-03-2025
Volgens zijn specs onder zijn post, heeft hij een Seasonic Platinum Series 660 Watt :) Daar kun je 2-3x GTX 970's in SLI draaien.

• foxtrot81
KappaRoss schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 17:09:
Volgens zijn specs onder zijn post, heeft hij een Seasonic Platinum Series 660 Watt :) Daar kun je 2-3x GTX 970's in SLI draaien.
Klopt als een bus O-)

Carpe scrotum

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Deze kaarten gebruiken precies dezelfde drivers. Even een kaart wisselen maakt dus niets uit en geeft geen problemen.
Pagina: 1