PS4 op iMac aansluiten.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SammeKamminga
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-10-2021
Hoe kan ik mijn PS4 op mijn iMac aansluiten, door alleen een extra kabel hoeven te gebruiken?

SammeKamminga

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:13
Ik neem aan dat je het beeld van de PS4 op je iMac wilt hebben? Dit is alleen mogelijk met de 27" die nog een MiniDisplay poort heeft. De versies met Thunderbolt (21.5" en 27") hebben een VideoCapture kaart nodig. Ik weet niet hoeveel vertraging je daarmee hebt.

Zoiets:
http://www.amazon.co.uk/A...ass-through/dp/B00GWDXO7U

[ Voor 17% gewijzigd door Pendora op 22-01-2016 15:18 . Reden: Videocapture kaart toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi SammeKamminga, welkom op GoT :)

We verwachten hier enige mate van eigen inzet. Dat houdt in dat je als je een topic opent, je duidelijk aangeeft wat het probleem is, waar je naar gezocht hebt, wat je gevonden hebt en waarom het niet voldeed. Op die manier kunnen we je het beste helpen, en komen we bijvoorbeeld niet aan met suggesties die je al hebt geprobeerd. Lees ook 'ns Het algemeen beleid goed door, en met name de quickstart om een idee te krijgen wat we van je verwachten.

In dit geval, als je zoekt naar je topictitel, PS4 op iMac aansluiten, vind je al veel handleidingen en suggesties hoe je dit kunt doen. Nog beter is om in het Engels te zoeken, bijvoorbeeld connect imac ps4. Daarmee krijg je nog meer handleidingen hoe je dit voor elkaar kunt krijgen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/