Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Enerzijds gamen op hoge resolutie, games zoals: GTA V, FIFA16, CS:GO en Fallout 4. Maar ook voor het werk, hierbij zijn twee zaken van belang: Visual Studio en verschillende VM's die gelijktijdig moeten draaien. Vooral vanwege de VM's lijkt mij 16Gb geheugen geen overbodige luxe.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal tussen de 2000 euro. Assemblage ga ik zelf doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis en beeldscherm wil ik meenemen. Op dit moment heb ik nog een 1080p scherm maar later dit jaar wil ik nog een 1440p of 2160p scherm aanschaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle onderdelen, behalve beeldscherm, toetsenbord en muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik betaal liever wat extra voor betere kwaliteit dan voor het goedkoopste te gaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem wil ik wel graag zo stil mogelijk hebben, energieverbruik en grootte zijn minder belangrijk.
Ook wil ik graag 6/7 jaar er mee vooruit kunnen, zonder dat ik veel/dure upgrades moet doen
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Kan ik met onderstaande build uit de voeten, past alles goed bij elkaar en is er geen overkill c.q. te dure onderdelen? Ik heb bijvoorbeeld een extra koeling erbij gedaan, maar aangezien ik niet ga overclocken weet ik niet of ik het wel nodig heb.
Enerzijds gamen op hoge resolutie, games zoals: GTA V, FIFA16, CS:GO en Fallout 4. Maar ook voor het werk, hierbij zijn twee zaken van belang: Visual Studio en verschillende VM's die gelijktijdig moeten draaien. Vooral vanwege de VM's lijkt mij 16Gb geheugen geen overbodige luxe.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal tussen de 2000 euro. Assemblage ga ik zelf doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis en beeldscherm wil ik meenemen. Op dit moment heb ik nog een 1080p scherm maar later dit jaar wil ik nog een 1440p of 2160p scherm aanschaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle onderdelen, behalve beeldscherm, toetsenbord en muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik betaal liever wat extra voor betere kwaliteit dan voor het goedkoopste te gaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem wil ik wel graag zo stil mogelijk hebben, energieverbruik en grootte zijn minder belangrijk.
Ook wil ik graag 6/7 jaar er mee vooruit kunnen, zonder dat ik veel/dure upgrades moet doen
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Kan ik met onderstaande build uit de voeten, past alles goed bij elkaar en is er geen overkill c.q. te dure onderdelen? Ik heb bijvoorbeeld een extra koeling erbij gedaan, maar aangezien ik niet ga overclocken weet ik niet of ik het wel nodig heb.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 335,50 | € 335,50 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 87,95 | € 87,95 |
| 1 | Palit GTX 980 Ti Super JetStream 6 GB | € 719,50 | € 719,50 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Aerocool Aero-1000 Zwart | € 71,83 | € 71,83 |
| 1 | be quiet! Dark Rock Advanced C1 | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C8G4D240FSA | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 14,42 | € 14,42 |
| 1 | Corsair RM650x | € 102,95 | € 102,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 165,95 | € 165,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.703,95 | |