Helaas! Je gebruikt een adblocker.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Snuss
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 19:41
Bij de actie om de laatste kaarten te winnen voor de Tweakers awards krijg ik de volgende melding.

Helaas! Je gebruikt een adblocker en daarom kun jij niet meedoen aan deze actie. Op deze pagina leggen we uit waarom jouw steun, bijvoorbeeld door ons te whitelisten, belangrijk is en hoe wij geld verdienen.

Ik gebruik Adguard Adblocker [staat uit op tweakers.net en gathering.tweakers.net] en Ghostery waarbij doubleclick, google analytics en webtrekk gewoon doorgelaten worden, Ook op beide sites.

Ik krijg op deze sites netjes reclame te zien.

Mis ik iets? Of doe ik iets fout?

Beste antwoord (via General_Snuss op 23-01-2016 16:00)

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-10 14:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Ik (als gebruiker) zie twee dingen:

1. Stemmen kon toch tot 17 januari? Misschien mis ik iets. Het zou een foutmelding kunnen zijn omdat ze het inmiddels geblokkeerd hebben.
2. Het is gehost op http://awards.tweakers.net/, Misschien staat dit domein niet bij je uitzonderingen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Er zijn legio andere instellinge/blokkades waardoor deze melding kan komen. Zie ook:
Je blokkeert onze banners

NRG

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-10 14:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

1. Stemmen kon toch tot 17 januari? Misschien mis ik iets. Het zou een foutmelding kunnen zijn omdat ze het inmiddels geblokkeerd hebben.
2. Het is gehost op http://awards.tweakers.net/, Misschien staat dit domein niet bij je uitzonderingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-10 10:33

Perkouw

Moderator General Chat
Ik weet niet hoe je e.e.a. gewhitelist hebt. Maar ik vermoed dat je puur tweakers en gathering hebt gedaan. Voeg het hele domein .tweakers.net toe en weg probleem. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

IdieEasy schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:13:
Dit lijkt me het geval aangezien TS het expliciet over 'beide sites' tweakers.net en gathering.tweakers.net heeft. Nu ken ik de adblocker die TS gebruikt niet, maar bij de meeste blockers kun je eenvoudig controleren of het domein waarop je je bevindt gewhitelist is of niet.
GerardVanAfoort schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:10:
Er zijn legio andere instellinge/blokkades waardoor deze melding kan komen. Zie ook:
Je blokkeert onze banners
Dat topic staan vooral tips in over programma's die wél ads blocken die nog actief zijn. Aangezien General_Snuss advertenties ziet op tweakers zal hij het wel degelijk goed ingesteld hebben op de domeinen die hij noemt :)

[ Voor 32% gewijzigd door Migrator op 22-01-2016 14:28 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Snuss
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 19:41
Je kon nog laatste kaartjes winnen voor 4 feb.

Awards.tweakers.net staaT nu ook in de whitelist. Hele domein toevoegen is helaas geen optie :(.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-10 13:42
IdieEasy schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:13:

[small]Er komt morgen een nieuwe last minute poll in een .plan. Die staat al klaar in ons CMS en is via de Stemmen maar! plan: Livestream tijdens Tweakers Awards 2015/2016 (adblockers moeten wel uit)

[ Voor 21% gewijzigd door zeef op 25-01-2016 09:10 ]

Pagina: 1