x
[ Voor 99% gewijzigd door Frank_Underwood op 14-02-2016 20:12 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Frank_Underwood op 14-02-2016 20:12 ]
Hardware vind ik bijzonder kicken. Vooral het idee dat ik wellicht iets kan ontwikkelen om er ooit op de markt mee te gaan of iets dergelijks.Psycho_Mantis schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:41:
Ik ben van mening dat ontwikkelen van software een hele andere tak is als hardware ontwikkelen. Met software ontwikkelen denk je niet echt veel aan je hardware, daar heb je frameworks voor. Maar met hardware bezig zijn denk ik als eerste aan Arduino, daar leer je wel mee om hardware aan te sturen en wat meer low-level programming. En als je op Arduino uitgekeken bent kan je ook daarin dieper gaan, daar kunnen anderen wellicht wel meer over vertellen dan ik.
Maar het klinkt mij niet echt of je uberhaubt een keuze hebt gemaakt. Een Applicatie maken voor een operation system is hele (compleet) andere koek dan met echt met hardware (elektronica) bezig te zijn.
Maar uit je verhaal denk ik dat je het meest geïnteresseerd bent in elektronica en microprocessoren, dus Arduino is denk ik wel wat je zoek om mee te beginnen en kijken of je dat leuk vind.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq