Tijdje terug een macbook laten repareren vanwege vochtschade bij mn trackpad. Trackpad leek verloren te zijn, prijskaartje 180. Hier had ik geen geld voor dus besloten om de mac chemisch te laten reinigen en daarbij te laten en muis gebruiken. Bij ophalen van de mac kreeg ik te horen dat het hem gelukt was de de trackpad weer aan de praat te krijgen door middel van een bypass? Volgens hem had MAC OS door vochtschade de trackpad uitgeschakeld, en dmv bypass werkte het weer
Reparateur leek me echt oprecht aardige gast dus vermoed niet dat hij extra slaatje uit wilde slaan, de bypass had hij ook gratis gedaan. Maar wat heeft hij in godsnaam softwarematige gedaan? Hij zei overigens dat bij een update de bypass verloren kan gaan. Maar is het niet mogelijk om dan WEER de bypass uit voeren?
Graag wat input want dit gaat mij het petje te boven.
Reparateur leek me echt oprecht aardige gast dus vermoed niet dat hij extra slaatje uit wilde slaan, de bypass had hij ook gratis gedaan. Maar wat heeft hij in godsnaam softwarematige gedaan? Hij zei overigens dat bij een update de bypass verloren kan gaan. Maar is het niet mogelijk om dan WEER de bypass uit voeren?
Graag wat input want dit gaat mij het petje te boven.