PW: filteren op shop + goedkoopste aanbieder van product

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 23:09

Gilraen

The audacity!

Topicstarter
Bij voorbaat excuus als ik ondanks het zoeken binnen Tweakers toch een vergelijkbaar topic + vraag heb gemist - en helemaal als de functie wel al is ingebouwd, maar ik het dus gewoon niet kan vinden.

De volgende feature lijkt mij ontzettend handig, ik leg het even uit via een situatieschets.

Ik heb een cadeaubon voor Bol.com van m'n werk gekrekgen voor kerst. Nu ben ik al een uurtje op trial- en errorbasis door producten in de pricewatch heen aan het klikken, waarin in potentieel geinteresseerd ben, om vervolgens te kijken of Bol.com 1 van de goedkoopste aanbieders is. Dit is doorgaans niet zo, en de manier waarop ik dit nu uitzoek voelt vrij onzinnig.

Ik weet dat je gewoon alle producten in de Pricewatch van 1 shop kunt bekijken, maar nu de vraag: kun je ook fileren op de producten van een shop waarin deze de _goedkoopste_ aanbieder is, of op zijn minst in de top 5 staat/niet meer dan een X bedrag verschilt van de laagste aanbieder?

Dit zou ontzettend handig zijn als je op zoek bent naar de beste aanbieding binnen een shop.

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222