Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
[ Voor 9% gewijzigd door Microkid op 22-01-2016 13:11 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Als ik kijk naar bruto jaarsalaris dan ga ik er al snel op vooruit omdat ik nu 11 weken vakantie heb. Zodra je vrije dagen gaat verrekenen kan je net zo goed met bruto uurloon rekenen toch?DarkKnight schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 12:56:
Ik zou altijd naar het totaal plaatje kijken.
Vooral als je een auto nodig gaat hebben ipv met de fiets, kan je daar meerdere honderden euro's per maand voor moeten uittrekken.
Maar de groeipotentieel is natuurlijk interessant, als je merkt dat je bij de huidige functie aan het limiet begint te komen. Kan de overstap sowieso een kans bieden.
Bruto-uurloon zou ik niet doen. Gewoon bruto jaarsalaris nemen (maar dan ook wel inclusief alles). Dat rekent makkelijker dan uurlonen, vind ik zelf. Hoewel je dan de vrije dagen moet gaan verrekenen, maar is ook niet te lastig.
t_captain schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:39:
Mijn advies is om allereerst de totale werkgeverslasten uit te rekenen. Dan weet je hoeveel je mag kosten, en dat kan heel verhelderend werken.
De tweede vraag is in hoeverre het pakket bij jouw wensen aansluit. Een leaseauto is leuk, tenzij je liever op de fiets naar je werk gaat en het liefst zo min mogelijk aan een auto besteedt. Dan heb je het geld liever in de vorm van brutoloon, 13e maand of een beter pensioen.
Werkgeverslasten in een notendop:Tehh schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:55:
[...]
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq