Ik heb onlangs een Raspberry aangeschaft met een Razberry module. Ben begonnen met een aantal Greenwave PowerNodes welke opzich prima werken. Vorige week heb ik een Fibaro Dimmer 2 module gekocht. De dimmer leek in eerste instantie goed te werken, echter ervaar ik een heel merkwaardig probleem. Elke dag om klokslag 22:00 gaat de lamp die op deze dimmer is aangesloten uit zichtzelf iets feller branden. Ik heb geef geen commando via mijn plusschakelaar of Domoticz controller. Aan de power consumption zie ik het verbruik van +/- 32 watt omhoog gaan naar +/- 40 watt. Op domoticz zie ik de dimmer nog steeds op 50% staan. Zet ik de dimmer op 49% en hierna naar weer op 50% dan brand hij weer op de juiste felheid, het verbruik is ook weer terug op 32 watt. Het gekke is alleen dat de dimmer hierna uit zichzelf weer feller gaat branden. Voor domoticz staat de dimmer nog steeds op 50%. Voor 22:00 is er niks aan de hand. Na 22:00 is het ellende. Het lijkt wel of de dimmer een pulse of signaal ontvangen waardoor hij feller gaat branden. In het grafiek kan zie je het verbruik. Heeft iemand enig idee waarom dit gebeurt?