Al een tijdje speel ik de COD reeks, en steeds als er een nieuwe versie uitkomt, heb ik veel problemen met ingame lag.
Dan bedoel ik niet zozeer stotteren en rubberbanding, maar eerder dat een tegenstander mij eerder ziet dan ik hem, waardoor ik veel 1vs1 fights verlies omdat ik altijd al 2 kogels in mijn donder heb voordat ik uberhaupt terug kan schieten.
Zo dus ook bij Blackops 3. Ik heb op internet veel verhalen gelezen van mensen die dit probleem ook ervaren en er worden talloze oplossingen aangedragen, maar geen van allen lijkt te werken.
Dit is mijn huidige PC:
Intel Core i7-4790 Boxed
ASRock B85 Pro4
Geforce GTX 780 Ti
16 Crucial Ballistix Tactical
Asus RT-AC66U
Volgens mij een meer dan voldoende krachtige pc.
Maar mijn vraag is nu eigenlijk. Welke hardware heeft effect op de lag/delay die ik ervaar ingame?
Kan iemand mij dat hier vertellen en ook uitleggen waarom dat zo is?
Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groeten,
Boogiemachine19.
Dan bedoel ik niet zozeer stotteren en rubberbanding, maar eerder dat een tegenstander mij eerder ziet dan ik hem, waardoor ik veel 1vs1 fights verlies omdat ik altijd al 2 kogels in mijn donder heb voordat ik uberhaupt terug kan schieten.
Zo dus ook bij Blackops 3. Ik heb op internet veel verhalen gelezen van mensen die dit probleem ook ervaren en er worden talloze oplossingen aangedragen, maar geen van allen lijkt te werken.
Dit is mijn huidige PC:
Intel Core i7-4790 Boxed
ASRock B85 Pro4
Geforce GTX 780 Ti
16 Crucial Ballistix Tactical
Asus RT-AC66U
Volgens mij een meer dan voldoende krachtige pc.
Maar mijn vraag is nu eigenlijk. Welke hardware heeft effect op de lag/delay die ik ervaar ingame?
Kan iemand mij dat hier vertellen en ook uitleggen waarom dat zo is?
Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groeten,
Boogiemachine19.