Ik kreeg vandaag een nieuwe update van Huawei aangeboden maar weet iemand of dit wel een goede is? en niet zo als de vorige alleen maar problemen
Vraag
Alle reacties
Hoi, welkom op GoT 
We vragen hier wel een beetje meer eigen initiatief als je vragen komt stellen. Om welke update gaat het? Wat heb je hier met de zoekmachine over gevonden? Wat zeggen de ervaringentopics?
Kortom, een beetje meer inzet aub/
We vragen hier wel een beetje meer eigen initiatief als je vragen komt stellen. Om welke update gaat het? Wat heb je hier met de zoekmachine over gevonden? Wat zeggen de ervaringentopics?
Kortom, een beetje meer inzet aub/
Het gaat om update p7_L10_europe_c900B852 heb op Google niks kunnen vinden alleen maar over de update van oktober en volgens mij is deze update vandaag online gegaan
Mvg Roy
Mvg Roy
Verwijderd
Ik heb zelf ook een Huawei P7 en weet van de problemen van de update.
Ik zelf heb geen enkele reden over te stappen van Android 4.4 naar 5.1
Jij wel?
Als je geen reden kunt verzinnen moet je het niet doen en zo lang mogelijk wachten tot alle problemen zijn opgelost (en dat waren er veel bij de P7, heel erg veel).
Ik zelf heb geen enkele reden over te stappen van Android 4.4 naar 5.1
Jij wel?
Als je geen reden kunt verzinnen moet je het niet doen en zo lang mogelijk wachten tot alle problemen zijn opgelost (en dat waren er veel bij de P7, heel erg veel).
Firmware 852 is gewoon prima en stabiel. Deze fw volgt 830 op, welke erg buggy is.
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh v155, HW P1, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler
Heb de update er vorige week op gezet maar ben toch wel wat probleempjes tegen gekomen waaronder dee batterij gaat minder lang mee en als ik spotify gebruik via Bluetooth box dan geeft hij aan dat de tel nog 23% batterij heeft maar in werkelijkheid is hij dan al bijna 0
Verwijderd
Als dat het enige is, dan ga ik ook overstappen.Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 13:15:
Heb de update er vorige week op gezet maar ben toch wel wat probleempjes tegen gekomen waaronder dee batterij gaat minder lang mee en als ik spotify gebruik via Bluetooth box dan geeft hij aan dat de tel nog 23% batterij heeft maar in werkelijkheid is hij dan al bijna 0
Pagina: 1