Toon posts:

Toetsenbord voor Apple iPad Mini 2 en Microsoft Lumia 950XL

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb vandaag een Apple iPad Mini 2 cadeau gekregen (jaja) en heb sinds kort een Lumia 950XL met een display dock dat als het goed is morgen binnen komt. Nu wil ik graag een toetsenbordje aanschaffen dat ik met beide apparaten kan gebruiken.

Ik heb zo'n vermoeden dat gezien de beperkingen van de iPad een toetsenbord met bluetooth het meest voor de hand liggend is, zonder USB-receiver.

Heeft iemand van jullie ervaring met prettig aanvoelende en lekker werkende (draadloze) toetsenborden die met beide besturingssystemen werken? En (ik ben bang van niet) zijn daar ook toetsenborden bij die als cover van de iPad gebruikt kunnen worden?

Edit: en draadloze muizen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2016 20:57 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Logitech en Kensignton maken tablet cases met keyboard, maar hebben ook losse keyboards. Al deze keyboards verbinden via Bluetooth, en hebben soms een schakelaar om te wisselen tussen verschillende apparaten (bijvoorbeeld iPad of Lumia). Microsoft heeft bijvoorbeeld ook een mooi toetsenbord dat werkt met zowel Windows als iOS (en Android) en ook als case kan dienen. In de Pricewatch kun je veel ervaringen vinden.

Draadloze muis lijkt me zinloos, aangezien de zowel de iPad als de Lumia geen muispijl hebben.

Afgezien daarvan, wat heb je zelf al gezocht en gevonden? :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/