Toon posts:

CardExpert AGP wel doen in win95,hangt bij win2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een CardExpert Geforce2MX AGP kaart op mijn Chaintech 6btm moederplank gestopt en onder windows 94 doet ie ut gelijk,bij win2k wil hij driver niet pakken ofzo (als diverse geprobeerd ook van nvidia.com) en blijft hangen na intro sherm windows 2000 of zegt "device cannot start"

iemand ervaring,oplossingen,tips?

Alvast bedankt!
WH

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39

Kirpeknots

Wazzup!

Whooow! Windows 94. Hoe ziet dat er uit?

Verwijderd

Dat is idd een vaag nadeel van win2k, hij start niet goed door als een apparaat een beetje in de weg ligt. Heb je het al met een kaal systeem geprobeerd? Dus zonder andere kaarten? Ik heb er zelf geen last van namelijk met mijn cardexpert,maar ik heb weer een MSI mobo.

Verwijderd

Topicstarter
windows 95 sorry :)

Verwijderd

Topicstarter
Ga nu opnieuw win2k proff NL installeren met alle hardware eruit bhealve videokaart of course :)
Maar heb weinig hoop,het is een Chaintech 6BTM boardje,hoorde dat je pin van kaart moest afplakken ivm AGP2x en AGP4x ofzo?
Iemand die weet hoe en wat precies of anders tips/trucs?

Bedankt alvast mensen!
WH

Verwijderd

Andere drivers van je videokaart gebruiken voor win2k. Ik heb ook een MX en precies hetzelfde gehad. Gebruik 10.80...

Verwijderd

Topicstarter
Precies zelfde probleem?

Ook hangen bij opstarten etc?

Ook een chaintech 6btm board? bios settings?
10.80 > heb je daar linkje voor of te vinden of nvidia.com ?

Bedankt!

Verwijderd

Koel... inderdaad nog hetzelfde moederbord ook. Zuigt he, dat probleem..!
Ik heb geen linkje meer, ik zou zeggen zoek even je moet 10.80 by Brandon Mol hebben. En vooral dat laatste is erg belangrijk...

Verwijderd

Topicstarter
heb laatste contactjes afgeplakt en nu doet hij het wel :) alleen nu tv-out nog is nu "grijs" hoe/wat stel ik in? win2k ?

Verwijderd

Topicstarter
T werkt! :)
Heb intussen alle kabels en instelling gehad maar werkt wel,
ik wil met beetje kennis wat ik hiermee nu heb iedereen van harte helpen met z'n out,als het eenmaal werkt = het kewl :)

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:09

The DenMan

PSN ID: Thedenman

sorry maar ik ben net nieuw in deze "wereld", maar kan iemand mij vertellen hoe dat afplakken van die pin(nen) moet gebeuren?

Heeft iemand bv een screenie ervan?

Nog ff een vraagje als je de pinnen hebt afgeplakt kan je dan wel de nieuwste drivers gebruiken?

P.S. heeft iemand nog voor mij de brandon Mol 10.80 drivers?
je kan ze mailen naar lm.dammers@chello.nl

Mijn iRacing Profiel

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 15:39
Op vrijdag 11 januari 2002 18:27 schreef dennis1x het volgende:
sorry maar ik ben net nieuw in deze "wereld", maar kan iemand mij vertellen hoe dat afplakken van die pin(nen) moet gebeuren?

Heeft iemand bv een screenie ervan?

Nog ff een vraagje als je de pinnen hebt afgeplakt kan je dan wel de nieuwste drivers gebruiken?

P.S. heeft iemand nog voor mij de brandon Mol 10.80 drivers?
je kan ze mailen naar lm.dammers@chello.nl
welkom op GOT en ja de driver's werken dan nog je plakt aleen wat DATA pads af ( data snelwegen zeg maar :) )
kehb er mom geen screen van ik post het nog wel als ik er aan denk ( tip icq me :) )
Pagina: 1