Hey, Ik zou graag zelf een game pc bouwen, deze ligt jammer genoeg in een beperkt budget rond de 500 euro. Het is vooral de bedoeling om hiermee simulator games mee te draaien aangezien mijn fujitsu siemens amilo xi 2550 dit helaas niet meer aankan. Een muis en een toetsenbord, set goede boxen heb ik al. Het mag zonder besturing systeem aangezien ik een linux mint tijdelijk ga installeren.
Dit is zonder ge grafische kaart aangezien ik niet direct een vervanger vond voor Asus R9270-DC2OC-2GD5 binnen dezelfde winkel, of in mijn omgeving. Ik had daarom gedacht aan de Asus STRIX-R7370-DC2-4GD5-GAMING. Maar ik ben niet zeker of dat dit de juiste keuze is.
Als het een andere moet worden mag dit gerust van een ander merk zijn. Trouwens geld dit voor al
mijn onderdelen ik zit er niet mee om verschillende merken te combineren.
momenteel ben ik steeds binnen de zelfde winkel gebleven https://www.afuture.nl/
Deze had bijna al de onderdelen in stock.
Voor mij is het niet de bedoeling om te beginnen overclocken aangezien de meeste onderdelen dit volgens mij nog niet aankunnen met mijn setup. Later is het misschien een optie als ik andere systemen moet upgraden.
Hebben jullie enige aanbevelingen om mijn game desktop in zijn budget te houden en zo kwaliteitsvol mogelijk dan hoor ik dat graag hieronder
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Athlon X4 860K Boxed | € 77,72 | € 77,72 |
1 | MSI A78M-E45 V2 | € 62,80 | € 62,80 |
1 | Sharkoon VS4-W Window | € 34,- | € 34,- |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 39,- | € 39,- |
1 | Sharkoon SilentStorm SFX Bronze 350W | € 49,99 | € 49,99 |
1 | Crucial BX100 250GB | € 83,50 | € 83,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 347,01 |
Dit is zonder ge grafische kaart aangezien ik niet direct een vervanger vond voor Asus R9270-DC2OC-2GD5 binnen dezelfde winkel, of in mijn omgeving. Ik had daarom gedacht aan de Asus STRIX-R7370-DC2-4GD5-GAMING. Maar ik ben niet zeker of dat dit de juiste keuze is.
Als het een andere moet worden mag dit gerust van een ander merk zijn. Trouwens geld dit voor al
mijn onderdelen ik zit er niet mee om verschillende merken te combineren.
momenteel ben ik steeds binnen de zelfde winkel gebleven https://www.afuture.nl/
Deze had bijna al de onderdelen in stock.
Voor mij is het niet de bedoeling om te beginnen overclocken aangezien de meeste onderdelen dit volgens mij nog niet aankunnen met mijn setup. Later is het misschien een optie als ik andere systemen moet upgraden.
Hebben jullie enige aanbevelingen om mijn game desktop in zijn budget te houden en zo kwaliteitsvol mogelijk dan hoor ik dat graag hieronder