Toen ik laatst mijn PC open had bleek dat mijn CPU fan niet meer draait en dat mijn trouwe 2500k @ 4.2 GHz dus al voor een onbekende tijd passief gekoeld wordt door het Scythe Mugen 3 blok. Kennelijk gaat dit dus goed, waarschijnlijk omdat er twee andere fans in de buurt zitten om warme lucht weg te zuigen, maar ik wil er toch wel weer een fan op hebben om safe te zitten.
Daarnaast zit er (denk ik) ook een rammelend lager in een van de casefans die met mijn behuizing geleverd werden en daar wil ik ook van af door hem te vervangen door een nieuwe.
Relevante onderdelen van het systeem:
Oftewel, ik ben op zoek naar:
1 CPU fan, voor op een Mugen 3, in push configuratie, met PWM. Hoeft allemaal niet zo vreselijk high-end (passief ging ten slotte ook), als het maar stil is
1 Case fan, voor aan de andere kant van het CPU blok
Beide 120mm
Plaatje voor de duidelijkheid:

Ideeën?
Daarnaast zit er (denk ik) ook een rammelend lager in een van de casefans die met mijn behuizing geleverd werden en daar wil ik ook van af door hem te vervangen door een nieuwe.
Relevante onderdelen van het systeem:
Oftewel, ik ben op zoek naar:
1 CPU fan, voor op een Mugen 3, in push configuratie, met PWM. Hoeft allemaal niet zo vreselijk high-end (passief ging ten slotte ook), als het maar stil is
1 Case fan, voor aan de andere kant van het CPU blok
Beide 120mm
Plaatje voor de duidelijkheid:

Ideeën?