Rabobank app - meerdere rekeningen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-06 07:28
Misschien niet de beste plek, maar wellicht dat iemand het weet.
Ik heb de nieuwe Rabobank app geinstalleerd. Erg dom, maar het is niet anders.

Ik heb een zakelijke rekening en een normale rekening. In de oude heb had ik beide netjes staan en kon dus gewoon switchen. Nu kan ik maar 1 rekening registreren, als ik vervolgens op het poppetje ernaast druk om een andere rekening toe te voegen, moet ik alles weer signeren en vervangt hij uiteindelijk de ene rekening met de andere. Ik kan dus onder geen beding 2 rekeningen toevoegen.

Iemand enig idee hoe dit alsnog kan? Lijkt me toch wel een hele belangrijke functie.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Laatst online: 03:30
Ik kan alleen melden dat ik wel gewoon een 2e rekening hebt toegevoegd door op dat poppetje met plusje te klikken, dus dat lijkt me wel de juiste procedure.

Misschien eens beide rekeningen + toestelregistratie verwijderen en opnieuw instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:55
Heb je de chatfunctie al geprobeerd in de app. Mogelijk heeft Rabobank zelf een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
The Realone schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:16:
Ik kan alleen melden dat ik wel gewoon een 2e rekening hebt toegevoegd door op dat poppetje met plusje te klikken, dus dat lijkt me wel de juiste procedure.

Misschien eens beide rekeningen + toestelregistratie verwijderen en opnieuw instellen?
Ik doe hetzelfde als dat jij doet, alleen wanneer ik op het poppetje druk kom ik weer bij de toestelregistratie terecht en vervangt die gewoon m'n eerste rekening. Zal de boel wel even opnieuw installeren.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:04
Raar, ik heb 4 rekeningen in de app.

- Mijn rekening
- Rekening van vrouwlief
- Spaarrekening kind
- Onze spaarrekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

Stomp niet af, blijf slijpen

Instellingen, rekeningen beheren, toon? Daar staan mijn rekeningen, ik heb er bv ook 2 op niet tonen

Stomp niet af, blijf slijpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Ik heb zojuist de app opnieuw geinstalleerd. Heeft geen baat.

Ik voeg rekening 1 toe, volg alle stappen m.b.t. registratie.
Daarna voeg ik meteen rekening 2 toe door op het poppetje ernaast te drukken, kom vervolgens weer in die registratieschermen waar in 2x de kleurcode moet scannen. Op het einde heeft rekening 2 gewoon rekening 1 vervangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Wellicht even telefoneren met de Rabobank zelf. Aangeven dat je niet je zakelijke rekening in het overzicht ziet staan, maar dat wel wil.

Ik heb zo het vermoeden dat de Rabobank wel iets voor je kan betekenen.

Reviews

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:27
Ik heb zakelijk en prive destijds laten samenvoegen in mijn zakelijke pakket, kan de prive rekening beheren met de zakelijke pas. In de app heb ik dus ook gewoon 4 rekeningen staan: 2x zakelijk, 2x prive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
_JGC_ schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:36:
Ik heb zakelijk en prive destijds laten samenvoegen in mijn zakelijke pakket, kan de prive rekening beheren met de zakelijke pas. In de app heb ik dus ook gewoon 4 rekeningen staan: 2x zakelijk, 2x prive.
Dat lijkt me ook ideaal. Is dit een optie waarvoor je moet bellen, of is dit ergens online aan te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 20:46
Dannydekr schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:37:
[...]
Dat lijkt me ook ideaal. Is dit een optie waarvoor je moet bellen, of is dit ergens online aan te geven?
Telefoonschuw? :+

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Ben aan het werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:27
Dannydekr schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:37:
[...]

Je kunt het online doorgeven, maar dat werkt niet, dan bellen ze je 2 weken later op dat ze niet snappen wat je nou precies wilt doorgeven, in mijn geval vroegen ze zich af waarom ik Rabofoon wilde op mijn zakelijke rekening...

Gewoon even bellen dus, gaat sneller en ze snappen precies wat je wilt.
Pagina: 1