2 schermen cs:go of andere gamez

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-04 16:01

Nicknamee

ZFS_Nickname

Topicstarter
Hallo allemaal,
Ik heb sinds kort een 2e beeldscherm en gebruik deze voor pc natuurlijk.
Als ik browser games speel heb ik geen problemen om van de ene kant naar de andere kant te gaan over de schermen.
Echter als ik bijvoorbeeld counterstrike speel op een scherm, en ik wil op de andere een ander youtube liedje ofzo afspelen sluit die countstrike af net als je alt+Tab gebruikt.
Heb al vanalles geprobeerd maar kan niks vinden. Kunnen jullie mssn helpen zodat ik dit apart kan gebruiken?

Mvg
Nick

Stance Fanatic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

Dit komt omdat de games hoogstwaarschijnlijk full screen draaien. Zet in de instellingen van de game aan dat ze op Windowed Borderless moeten draaien en je probleem is opgelost.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Wat kaanmijo zegt, en als de game dit niet ondersteund kan je een app gebruiken die dit voor je regelt: http://westechsolutions.n...derlessGaming_2.1.0.1.zip (directe download van de nieuwste versie, de site werkt niet goed meer).

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-10 11:34

Compizfox

Bait for wenchmarks

Sluit Counter-Strike af, of minimaliseert hij?

Dat eerste is natuurlijk niet de bedoeling, dat tweede wel. Omdat first-person games je muis capturen kun je uiteraard niet met de cursor op je tweede scherm komen. Je zult dus wel moeten alt-tabben.

Borderless windowed zorgt ervoor dat het spel bij het alt-tabben niet het hele VRAM leegt en daarna weer moet opbouwen. Hiermee kun je veel sneller alt-tabben maar dit heeft soms wel een kleine performance penalty.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee

Nicknamee

ZFS_Nickname

Topicstarter
Compizfox schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:08:
Sluit Counter-Strike af, of minimaliseert hij?

Dat eerste is natuurlijk niet de bedoeling, dat tweede wel. Omdat first-person games je muis capturen kun je uiteraard niet met de cursor op je tweede scherm komen. Je zult dus wel moeten alt-tabben.

Borderless windowed zorgt ervoor dat het spel bij het alt-tabben niet het hele VRAM leegt en daarna weer moet opbouwen. Hiermee kun je veel sneller alt-tabben maar dit heeft soms wel een kleine performance penalty.
Hij minimaliseerd het maar is best irritant als je ff snel iets wilt doorklikken dacht dat streamers dit namelijk wel altijd deden. Want wil eigelijk gewoon Counterstrike groot houden en op mn ander scherm iets fixen of aanklikken zonder dat dit minimaliseerd

Stance Fanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nicknamee schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 14:18:
[...]

Hij minimaliseerd het maar is best irritant als je ff snel iets wilt doorklikken dacht dat streamers dit namelijk wel altijd deden. Want wil eigelijk gewoon Counterstrike groot houden en op mn ander scherm iets fixen of aanklikken zonder dat dit minimaliseerd
Zoals gezegd, Windowed mode is de oplossing om de game niet te laten minimaliseren, maar je zal altijd zitten met je 'mouse focus'. Gros van de streamers draait ook windowed mode, of hebben een 2de PC die de capture/add-in en verder zaken doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee

Nicknamee

ZFS_Nickname

Topicstarter
SinergyX schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 14:21:
[...]

Zoals gezegd, Windowed mode is de oplossing om de game niet te laten minimaliseren, maar je zal altijd zitten met je 'mouse focus'. Gros van de streamers draait ook windowed mode, of hebben een 2de PC die de capture/add-in en verder zaken doen.
Okee thanks, ik ga eens proberen hoe dit speelt!

Stance Fanatic

Pagina: 1